Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva må jeg gjøre for og få montert det på en e34 1990 mod med 1993 mod motor? ( M50B20 Vanos )

Tror dere det kan bli mye trøbbel og det er vell så og si umulig og få det godkjent? Vill at det skal hvere

drift sikkert, så må vel ha nye dyser og topp bla? Er veldig innteresert men hadde hvert fint med litt info

om hva annet jeg trenger. Ps.Ps. tror dere det går bra og kjøre det på 0,5-0,7 uten problemer på LANG

sikten? Og HK etter det trykket? :) Takker så mye for svar på forhand. :)

Gokjenning bkir vanskeli eller så ogsi ummuli.

Det er bare og montere. Trenger wg,datasprut eller turbochip.

0,6 så kjører du safe ja. Greit å smettepå arp bolter for og vær helt sikker da. Men 0,6 på org motor går fint.

Skrevet
Hva må jeg gjøre for og få montert det på en e34 1990 mod med 1993 mod motor? ( M50B20 Vanos )

Tror dere det kan bli mye trøbbel og det er vell så og si umulig og få det godkjent? Vill at det skal hvere

drift sikkert, så må vel ha nye dyser og topp bla? Er veldig innteresert men hadde hvert fint med litt info

om hva annet jeg trenger. Ps.Ps. tror dere det går bra og kjøre det på 0,5-0,7 uten problemer på LANG

0,6 så kjører du safe ja. Greit å smettepå arp bolter for og vær helt sikker da. Men 0,6 på org motor går fint.

Hvor mye tror du det kommer på totalt med wg,datasprut eller

turbochip da? Og arp bolter? :) Har du peiling på hvor mye HK

jeg kan forvente meg med 0,6 bar?

Skrevet

Hvor mye tror du det kommer på totalt med wg,datasprut eller

turbochip da? Og arp bolter? :) Har du peiling på hvor mye HK

jeg kan forvente meg med 0,6 bar?

Søk på teknisk så vill du finn mye info :)

Kansje 220-250hk

Wg ca 1000kr

Datasprut 3-6000kr

Skrevet

Hva skal til for og montere dette på e39 m52b25 523 med m50 manifold? Må man gjøre noe med hjerne, chip osv eller er det bare og sette på ?

• 4 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...