Gå til innhold

E36 FORTSATT "skjev" etter foringsbytte Fikset

Anbefalte innlegg

Skrevet

JA

Øvre og nedre YTTRE FORINGER er forskjellige. GODT MERKET på esken OG SIKKERT IKKE LETT Å BYTTE RUNDT?

vw7kdhzdtudpy1hejpv7.gif

254gtdrm6dz4rhsdfdz7.png

Var dette jeg forsøkte å beskrive når jeg laget denne mindre flotte ikke dactegnede skissen :lol:

4x55sqptek371mmcwdtb.jpg

Jeg har en rettholt og skal forsøke å bruke denne når jeg har tatt ned brua. Blir da å justere del nr 17 trail arm bearing console eller hva jeg skal kalle den til en lavere/spissere vinkel? Er nok vinkelen her som er for stor i forhold til høyre side og det den skal være?

Æ8mm fra hvor? Ser bare en Ø der. Noen ingeniører her om kan fortelle meg det?

Altså: Hvorfra måles avstand Æ 8mm?

Takker for hjelpen så langt her folkens. Dette har vært en langvarig pine.

Pedro

Skrevet

Ja Seff.

4hjuls kontroll er påkrevd for å unngå uønsket dekkslitasje og dårlige kjøreegenskaper. Men det er ikke helt billig å få satt opp bilen til 4hjuls kontroll.

Nærmeste verksted for meg(Asker Bilservice Bilextra) som skal ha 1200 for forhjulshjulkontroll og endel mer for 4hjulskontroll. Vil derfor at alt skal "være på stell" før jeg drar dit for Eu og 4hjulskontroll. Bilen må inn til BT uansett. Planen med bilen er hverdagsbil - bane/autoslalom/ morrobil/ vinterbil/ "skrensetralle". Har ikke planer om noe stort under panseret på 323en. Ok som den er m gule Koni, 40/40 senk og Simons sportseksos og nye klosser, brekksko og vaiere. Holder det siden dette ikke er noe restaureringsobjekt, men en bruksbil.

Regner bikkjer og katter her nå og er grått og trist. Blir innedag med Lord of the rings trilologien på BlueRay, Taco og MYE digg. Så får bil være bil.

P

Skrevet

Jeg trodde det var bare foring nr 4 du byttet, men mulig jeg har misforstått ? Skjønte at du var av med hele armen, men har du byttet foringene nr2 og 3 også ?

• 2 months later...
Skrevet

Ble justert med rettholdt og vips! Nå er bilen rett igjen. Noen ganger tar ting tid ja.Hadde da sef kjøpt nye dempere som jeg nå kan klø meg på låret med :x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...