m tech Andreas Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Bil) Bmw e36 cab Hei Jeg lurte på hvordan man fester Gitter på E-36 (M TECHNIC) nr.29). Hadde hønsenetting som jeg ble lei av så kjøpte (M TECHNIC) Gitter. Selve fronten er uoriginal (m3). Men hvordan fester man det med skruer eller er det spesielle skruer (M TECHNIC) ? :/ Kan det være noen av disse skruene ? Jeg vet jo hvordan man fester det men ikke pent :)Hehe Mvh Andreas
baremats91 Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 tror ikke de festebrakettene på fangern er riktige, hvor har du kjøpt fangeren? den u.org fangeren med avtagbar DTM list de har på GS så følger det med org gitter som er likt ditt, så spørs om det er no billig jalla fanger du har :/ det M gitteret har samme innfesting som på en standard fanger, og om jeg ikke husker feil så er det no slags nagler i fangeren som gitteret skal klipses innpå
m tech Andreas Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 vet ikke! Ikke jeg som har kjøpt den forje eier Ok skal prøve med nagler Kjøpt hos gs
-Erik- Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 skal sitte med små runde klips. i org. fangeren står det små tapper hvor de små hulla i gitteret passer inn i
OLEZZ Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Vanligvis pleier det å stikke ut noen pinner som man trer gitteret inn på, og fester med spesielle skiver / klips.
m tech Andreas Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 de pinnene er borte eller er det ikke på uoriginal stikker bare opp noen tupper
m tech Andreas Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 ja er ikke mye å feste på med :S **** bare kjøpt problem jeg Grrr!!!!
m tech Andreas Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Ok folkens takker for alle kommentarene for se hva jeg finner på. Legger ut noen bilder når jeg blir ferdig en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå