jlien Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Skudd i (delvis) blinde men hvordan ser bensinfilteret ut? Jeg hadde tilsvarende problem på min 316 m10. Byttet til en Weber forgasser jeg fant på ebay men problemet var der fremdeles. Hadde tidligere "lukket" bensinfilter, men byttet til et gjennomsiktig et og la etter hvert merke til at bensinfilteret ble drittent, byttet det og det ble drittent igjen med én gang. Det viste seg at tidligere eier hadde røsket ut ekspansjonstanken (over høyre bakhjul) og latt slangen henge og slenge. Strupet slangen, byttet bensinfilter og voilá, så var ting i orden.
Hauso Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Du struper vel ikke utluftinga til tanken? Det er jo ikke så veldig lurt..
*E 30* Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 Har dette virkelig noe med at det ikke er vakum for spjeld 2? Ser ikke helt den fremdeles så lurer jeg på det lenger oppe her. Hvordan den vakum styringa fungerer og om forgasseren har noe med denne å gjøre. Mvh Henning
*E 30* Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Bump!! Håper på noen flere svar!
E30_Dale Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Siden ingen andre kommer med noe, dette kan jo ha blitt nevnt. Men hvis du ser på denne siden http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model ... g=13&fg=05, ser du jo en oversikt over diverse av forgasser, vakuumstyring, osv. Ser det er noen diverse vakuum tilbakeslags ventiler og div. Kan jo være av interesse å sjekke de. Hvis du ikke allerede har skjekket de.
*E 30* Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Har sett litt på dissa datablada, og noen andre før. Men blir egentlig ikke noe klokere av styringen av vakumet. Men takk skal du ha
E30Michael Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 Fådt fikset forgassern? har samme dr*** forgasser og jeg plages med ugjevnt tomgang og den druknes i bensin på tomgang. Hvilken datablad har du sett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå