chrlod Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Hei Har en E81 (3-dørs 1-serie, 08-mod) hvor jeg kunne tenkt meg at angeleyesene var hvitere for å matche xenonlysene. Leser mye forskjellig, og en del virker være gammel informasjon. Hva er beste alternativ for å få AE mer like xenon hovedlysene, men fortsatt holde grei lysstyrke? For min del er det et must at løsningen er plug and play og ikke gir feilmeldinger. Ser også prisene varierer fra ca 100-lappen til godt over 10 ganger så mye. Får man det man betaler for, eller er det mye som er overpriset? Noen som har erfaring med billige kontra dyre?
chrlod Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Hva tror dere om disse? http://www.ebay.co.uk/itm/2-9W-H8-CANBU ... 646wt_1139 Ser de er kraftigere enn vanlige LED-pærer (9W vs 5W) De er jo så billige at jeg nesten bare kan kjøpe ett sett å teste. Eller tror dere det er innlysende drit?
Scampi Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Jeg kjøpte fra Koed og byttet på min E39 med originale AE idag. Lyser pent hvit, og matcher xenonlysene veldig bra. Det fulgte med to LED-lamper, og to kabler. Plug & play; ut med originallampa, inn med de nye, plugg kabel i originalt ledningsett og inn i lampa.
chrlod Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Har du link til de du kjøpte? Hvordan lyser disse i dagslys?
larserso Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Vær klar over at om du har av typen der den innerste ringen lyser kraftigere og kan brukes som kjørelys må du ha en pære som passer til dette. Slik er det i hvertfall på E60. Kjøpte vanlige, hvitere pærer men de lyste for svakt så jeg satte tilbake de originale. Dybvik trading har visstnok noen litt dyrere pærer som passer til denne type lykter, men jeg har ikke fått ut fingeren til å teste enda.
chrlod Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Hvordan vet jeg hvilke lykter jeg har, og om pæren jeg linket til vil fungere?
tuder Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Henger meg på denne. Er de noen som har prøvd disse fra Dybvik?? http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=5010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå