turbo1991 Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Tenkte bare å drøfte om når det var smartest å kjøre til Rudskogen i forhold til politi og tekninske kontroller, selv kommer jeg til å dra fredag morgen. Er vel framme på Rudskogen, 11 - 12 tiden på fredag. Politiet tenker vel at de fleste kommer på lørdagen, folk jobber jo på fredager vettu.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 aldri blitt stoppa eller sett en eneste teknisk kontroll inn til rudskogen, så tror det skal gå greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 så ikke til noe teknisk kontroll på juli treffet vertfall, så tviler på at det er noe nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Vi kjørte mye frem og tilbake alle dagene på Juli-treffet, så null kontroller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Vært en gang på skogen, ble stoppa to ganger..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 va jaffal ein del kontroll på våler 11. Da blei ein kamerat av meg stoppa i teknisk. så er nok ein del kontroller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 torsdag kveld er nok best.. eller om nettene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Eller bare å ha en godkjent bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Jeg har hørt at de står og huker inn biler på vei til banen liksom, spess etter treffet.. Ville nok gjort som gk sier her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Problemet er at jeg skal hente bilen i Oslo fredag morgen, 8 - 9 tiden og gidder ikke vente til fredags kveld med pg dra, får satse på at de ikke står der da jeg kommer har vært i teknisk før og da rulla jeg rett igjennom, men spørs litt på hvem du møter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Jeg har sett teknisk HVER gang jeg har vært på rudskogen de siste 7 årene og blitt stoppa en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Det er lite smart å omtale "lure kjøreruter" på offentlige forum. Alle har internett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Sett både teknisk og politi kontroll hver gang jeg har vært på Rudskogen.. Mange ganger står de rett ved innkjørselen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Hva er problemet med at det er teknisk kontroll da? Er det ikke bare å sørge for at alt er OK? Bare jeg som er dum eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 samme sier jeg å .har du alt i orden så la dem ha teknisk kont . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå