S.Hafsmo Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Er enorm forskjell på manuell og automat. Med manuellkassen er det ingen tvil om at bilen føles mye kvikkere, og ikke minst får man full kontroll over giringen, noe som gjør aktiv kjøring straks mere attraktiv. Forøvrig misunner jeg deg fargen. E34 kler virkelig rød.
johnja Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Gratulerer med ny bil En av de bilene jeg virkelig kunne tenkt meg.. Hvordan er de med manuell i forhold til automat? ligger vel en del lavere turtall å raskere start? Jeg har bare såvidt prøvd disse bilene, den manuelle virker vel litt friskere ja. Akkurat nå går den ikke på alle, men det må vel gå og finne ut av Sånn, da går den på alle 8, og maler som en katt Den går også meget bra, artig bil
S.Hafsmo Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Sånn, da går den på alle 8, og maler som en katt Den går også meget bra, artig bil Fikk du liv i den altså? Hva var det som måtte til?
johnja Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Sånn, da går den på alle 8, og maler som en katt Den går også meget bra, artig bil Fikk du liv i den altså? Hva var det som måtte til? Det var som du var inne på, en dyse som ikke leverte
johnja Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Savner noen bedre bilder Det blir bilder, men nå er den levert til demontering og lakk
rakett Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 hmmm, hvor lå denne avertert mon tro ? hehe, gratulerer med bil da. Har siklet på denne selv også ved en tidligere anledning.
hanskr Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Får håpe du tar betre vare på den da Den kom seg bra me m5 intereøret. Kva planer du har ? meiner utløyser lagere bråkte fælt den siste tida Bilen gjikk rimelig greit den
johnja Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Får håpe du tar betre vare på den da Den kom seg bra me m5 intereøret. Kva planer du har ? meiner utløyser lagere bråkte fælt den siste tida Bilen gjikk rimelig greit den Den skal skal få et godt liv nå. I følge bunken med bilag, så har den hatt et påkostet og godt liv tidligere. Denne bilen, tenker jeg, har et stort potensiale, motor,manuell, farge, og nesten rustfri. Det gjør at jeg kommer til og koste på denne alt for mye penger Hellakkering, bilstein understell, rep av interiør, lister, lykter+++++ mest mulig original OBS! Er fremdeles på jakt etter en M5 e34, helst original, men godkjent, ordentlige bygd bil kan også være av interesse
johnja Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Jeg skulle også hatt ett sett til med alpina felger. Dusør til den som skaffer meg det
johnja Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Den som skaffer meg alpina felger, kan få disse de er 9x18 og 8x18 et25 og et 13
Lamek Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Så det ble e34 540 ja:) ikke dumt valg det.. utrolig flotte biler:)
johnja Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Henta den fra førde ja. Driver og demonterer litt nå, interiør og lykter++. Og det er veldig enkelt, er jo nesten ikke en ting som er skrudd fast Her har nok skifting av interiør gått vel fort. Fantastisk dårlig jobb, alt blir tatt ut innvendig for og gjøres ordentlig. Tror denne bilen har godt av en tur på bondelandet
Anbefalte innlegg