Gå til innhold

.


johnja
 Share

Anbefalte innlegg

Er enorm forskjell på manuell og automat.

Med manuellkassen er det ingen tvil om at bilen føles mye kvikkere, og ikke minst får man full kontroll over giringen, noe som gjør aktiv kjøring straks mere attraktiv.

Forøvrig misunner jeg deg fargen. E34 kler virkelig rød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med ny bil :) En av de bilene jeg virkelig kunne tenkt meg.. Hvordan er de med manuell i forhold til automat? ligger vel en del lavere turtall å raskere start? :)

Jeg har bare såvidt prøvd disse bilene, den manuelle virker vel litt friskere ja. Akkurat nå går den ikke på alle, men det må vel gå og finne ut av

Sånn, da går den på alle 8, og maler som en katt :applause:

Den går også meget bra, artig bil :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du tar betre vare på den da :) Den kom seg bra me m5 intereøret.

Kva planer du har ? meiner utløyser lagere bråkte fælt den siste tida

Bilen gjikk rimelig greit den ;)

Den skal skal få et godt liv nå. I følge bunken med bilag, så har den hatt et påkostet og godt liv tidligere. Denne bilen, tenker jeg, har et stort potensiale, motor,manuell, farge, og nesten rustfri. Det gjør at jeg kommer til og koste på denne alt for mye penger :shock: Hellakkering, bilstein understell, rep av interiør, lister, lykter+++++ mest mulig original :)

OBS! Er fremdeles på jakt etter en M5 e34, helst original, men godkjent, ordentlige bygd bil kan også være av interesse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta den fra førde ja.

Driver og demonterer litt nå, interiør og lykter++. Og det er veldig enkelt, er jo nesten ikke en ting som er skrudd fast #-o#-o Her har nok skifting av interiør gått vel fort. Fantastisk dårlig jobb, alt blir tatt ut innvendig for og gjøres ordentlig.

Tror denne bilen har godt av en tur på bondelandet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...