rolfi Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Hallo. I perioder skurrer det noe helt ekstremt når jeg skal høre på radio i bilen. FM. Høres ut som jeg får dritdårlig signal, men det har liksom aldri vært noe sånt tidligere. Har hatt bra signal på det meste uansett. Jeg prøvde også å bruke FM-radioen i telefonen, som da kobles til AUX. Denne bruker AUX-ledningen som antenne. Her skurrer det også helt ekstremt. Kan jeg sitte med en jordingsfeil eller noe sånt, som forstyrrer radiosignalene? Har prøvd å ta antennen inn og ut flere ganger, på stereoen. Men må være noe annet, da AUX ellers og CD avspilling fungerer helt fint. Finnes ikke spotify til telefonen min enda heller, så jeg sitter der og hører på en ripete gammel CD der 3 sanger fungerer. Da er det fint å ha 30-45 minutter hver vei fra jobb. Dritlei av Bad Romance og Empire State of Mind part 1 og 2... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Har samme problem, har søkt litt rundt og kan være antenneforsterkeren som noen sa satt i b-stolpen, men tror jeg så denne i c-stolpen, var en sort boks som det sto 400(og noe)mhz og FM på ved en av utgangene hvor kablene gikk inn, må vel være den Tror heller ikke det er noe med spilleren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå