harroes Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 En skikkelig rumlelyd har virkelig begynt å ta av de siste ukene. Begynte bare som en liten ulyd bak i bilen, trodde det kanskje var hjullageret, men det var det ikke.. Det er heller ikke dekka som er slitt heller. Og nå er lyden virkelig irriterende. Når jeg kjører rett fram durer det. Samme når jeg svinger til høyre, uansett hvor hardt jeg svinger. Men Når jeg svinger til venstre, så blir lyden borte, jo hardere jeg svinger. heeelp?
Tommen325 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Høres da veldig ut som at det er hjullageret.. Hvorfor er du så sikker på at det ikke er det?
Tronstad Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 håndbrekket ? dra pent i det mens du kjører rett frem og se om lyden endrer seg, hvis det gjør det så vet du jo om det er det eller ikke
harroes Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 håndbrekket ? dra pent i det mens du kjører rett frem og se om lyden endrer seg, hvis det gjør det så vet du jo om det er det eller ikke Skjedde ingen lyd-forandringer ettersom jeg dro i brekket gitt.
harroes Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Høres da veldig ut som at det er hjullageret.. Hvorfor er du så sikker på at det ikke er det? Fordi jeg byttet det ut før jeg skrev dette innlegget. Så nå må jeg bare prøve å forsikre meg om at riktig del blit byttet ut neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå