Nizzoboy Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Når jeg gir på ut 1 gear og noe på 2 gear rister det bak ett sted i drivverket. Skjennes ikke bra ut! Noen som har forslag til hva det kan være å hva det ca vil koste å fikse?!
ronnyskretting Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Kan være hardykobling eller hva det nå heter. Sjekk ut den
Nizzoboy Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 Hmm.. Hadde bilen på verksted å dem finner ingen feil. Felgene bak er ujevne, så dem trodde det kunne være dem, men det høres ikke logisk ut for meg.. Kan ikke se at felgene er dårlige, å det kjennes ikke ut som om det hjula.. Noen som har forslag? Det begynner å riste spessielt mye i 1. gear ved 3-4000 rpm når jeg drar den ut. 2 gearet merkes bare av å til.. Takker for alle svar!
pedro Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 Lett å eliminere bakhjulene da! Bytt dem ut med noen andre og test. Hvis ikke har jeg tro på Hardyplata eller traversforingene i bakstillingen. Min 530 driver også på slik og det er foringene. Gikk gjennom EU uten anmerkninger, men de er gåen. P
Nizzoboy Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 Har fremdeles ikke funnet ut hva dette kan være. Hadde bilen på verksted men dem fant ingen feil. Har en kamerat som har samme problemet med en volvo 740.. Kan det være selve mellom akselen? Noen andre som har forslag? Kjennes absolutt ikke bra ut, spessielt ikke i 1. gear! Har gåen clutch, men vil ikke tro det har noe med saken å gjøre. Takk for alle svar:)
pedro Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Har fremdeles ikke funnet ut hva dette kan være. Hadde bilen på verksted men dem fant ingen feil. Kjennes absolutt ikke bra ut, spessielt ikke i 1. gear! Har gåen clutch, men vil ikke tro det har noe med saken å gjøre. Takk for alle svar:) Da har du vel svaret der Trykkplate som er gåen!?
Nizzoboy Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 Har fremdeles ikke funnet ut hva dette kan være. Hadde bilen på verksted men dem fant ingen feil. Kjennes absolutt ikke bra ut, spessielt ikke i 1. gear! Har gåen clutch, men vil ikke tro det har noe med saken å gjøre. Takk for alle svar:) Da har du vel svaret der Trykkplate som er gåen!? Ja, jeg vet ikke.. Men hvis du mener clutchen er det som gjør at det rister ved pådrag, er jo det bra.. Den skal byttes
pedro Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Jepp Ofte kan bilen begynne å riste når clutchen er utslitt Spes ved slitt trykkplate eller at lamellene er nede på stålet Da må også svinghjulet dreies opp eller byttes er du uheldig BYTT clutch raskt
Nizzoboy Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Da skal jeg bytte den så fort som mulig.. Takk for hjelpen =))!
Nizzoboy Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 hardykoblinga var problemet, så bytta både den å clutch !
pedro Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Hehe Da hadde ronnyskretting rett da Ikke altid lett å analysere over nett? Ile nok på bil Håper det er blitt bra nå da!
ronnyskretting Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Ja er jo ikke bilmekaniker uten grunn Bra du fant ut av det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå