9ls Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Hei, Har et justerbart senksett som jeg skal montere på bilen. Kan jeg bruke de orginale tårlagrene? På de gammle demperne var det noe skiver og noe greier som føyk av når jeg dmonerte dem. Skal det være noe mellom lageret og den store skiva som står øverst på fjæra? Mvh Nils
BMWE39turbo Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Går fint an å bruke orginale tårnlagre, men kjøp gjerne nye visst dei ikkje har blitt bytta før / på ei stund.
9ls Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 okei. Noen som har montert på org tårnlager og vet hvordan det skal gjøres?
9ls Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 er vel noen som har montert senksett på e39 som kan fotelle meg hvordan det skal være oppe i lagrene?
bjalle Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Kjøp nye tårnlager fram uansett om de ser bra ut eller ikke,hvordan delene sitter er ikke så lett å forklare,lettere for deg å se på tegningen,du finner den på blandt annet gs bildeler webshop.
Hawkon88 Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Jeg ville kjøpt nye FORSTERKEDE topplagre til alle hjørnene uansett.. Jeg må bytte mitt venstre bak nå for andre gang på 2000km.. men nå har jeg justeringen på det hardeste også for å subbe minst mulig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå