ChrZZ Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Hey hey! Siden jeg solgte forrige bilen med bimmers.no skiltholdere (tabbe!), og at det ser ut som at det ikke kan kjøpes her lenger (rett meg gjerne om jeg tar feil), så lurer jeg på om noen har noen skiltholdere liggende? Det kan godt være bare være én eller HELST to, men dem må uansett være hele. Hvis noen selger bare én, så må jeg få kjøpt av andre slik at jeg får nok
Rakvaag Racing Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Ta et par vanlige skiltholdere, buk løsemiddel for og fjerne teksten som er på. Stikk innom nermeste reklame servic byrå og få laget et klistermerke som du klistrer på selv
AlXz Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Biltilsynet selger billige skiltrammer uten trykk..
ChrZZ Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Takk takk Men de av oss som har vært her litt lenge, kjøpte de gamle som man fikk kjøpt her "i gamle dager"; så hvis noen skulle ha noen liggende og slenge, så satser jeg på det først. Hvis det ser mørkt ut, så tenker jeg at jeg heller bare tar noen svarte.. Eller bestiller fra nettet.. Uansett: takk takk!
Bimma /// Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 tror eg har liggende 1 stk bimmers plate men den tror eg er til gamle typen skilt ..
ChrZZ Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Hmmmm... Kunne du sjekket? For, det er vel disse som Gunnar lagde? Jeg kan ikke huske at han lagde til gamle? Minnes han bare lagde til EU-standard skiltstr..
S.Arnesen Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Hmmmm... Kunne du sjekket? For, det er vel disse som Gunnar lagde? Jeg kan ikke huske at han lagde til gamle? Minnes han bare lagde til EU-standard skiltstr.. Han lagde kun til di gamle metalskiltene, han nevnte i en tråd eller to at han skulle få laget noen som passet til den nye typen plastskilt også, men det ble aldri noe av... Jeg kjøpte skiltplater herifra, men måtte bytte di ut når jeg byttet til plastskilt...
ChrZZ Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Hmmmm.... Det henger jo ikke på grep. Jeg hadde bare nye skilt på min bil og dem passet, samt så er prinsippet med skiltholdere at dem passer bare én størrelse. De nye skiltene er én fast størrelse, mens se gamle skiltene er i varierende lengde grunnet skrifttypen som gjør at tallet '1' tar mindre plass enn '3'. Jeg husker at det var flere som ville ha skiltholdere til sine gamle, men at dem kun var å få til nye skilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå