Julianv Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 Har egentlig skjedd veldig lite i det siste, da jeg og min kjære har kjøpt leilighet! Så har gått mye tid og penger på flytting, så blir sparemodus litt framover. Men driver og snoker på litt senk, og tror jeg velger 40 senk framme og bare nye dempere bak så jeg får litt bedre stuk på bilen. Så får jeg gratis SKIKKELIG folie av min onkel som driver med slikt, så blir det prøving av gule langlys og sorte nærlys, og vis det ser teit ut med gule blir det bare sorte Sorte tåkelys også. Blir artig å se om det hjelper mye med senk og mørkere lys + mørkere ruter muligens da jeg får alt til innkjøpspris + gratis montering Edit: Ellers har jeg ett sett med Throwing stars felger i 17" på hånden, vis jeg klarer å skrape sammen litt småpenger
Julianv Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 Da blir det montering av gul folie på langlys idag! Og kanskje bytting av fordelerlokk og rotor vis det er på lager
Julianv Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Da var gul folie montert på lykter, og viskeroverføring skiftet (Fy faen for noe MØKK å skifte.. Skulle tro de hadde sveist bilen rundt viskeroverføringen.. )
Julianv Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 Takk for det, mister Ble ganske fornøyd selv! Nå står svart folie på nærlys og tåkelys på listen over ting som skal gjøres på onsdag. (Hobbykveld på jobb onsdager )
316 Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Kutter han onkelen din til folie for deg? Jeg skulle hatt et sett til med folie da jeg frykter at jeg må plukke av det jeg har på eu-kontrollen. Skulle også hatt gul folie til tåkelysene mine! Kan du ordne det tror du? Kan betale så klart!
Julianv Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 Han har desverre ikke sort til lykter, men han har gul Bare å gi meg størrelsene du trenger så ordner han. Btw: De ringene rundt lyktene kan vippes ut med et flattjern, så slipper du å få de flappene på utsiden
316 Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Jepp, i know Takker! Da skal jeg måle glassene på tåkelyktene så sender jeg deg en pm!
Julianv Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 Gjør det Hva syns folk om disse felgene? http://www.ebay.com/itm/BMW-17-Ellipsoi ... 4aae43342e Jeg syns de var ganske perfekt til E34 som skal ha orginal-look
316 Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Helt enig. Men det der er bare èn felg, men det skjønte du sikkert!
Julianv Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 Joda, var bare for å vise typen Arghh.. Mads du har gjort meg ebay-addicted Har bestilt meg trunk lip, og nesten nye blinklys framme + siden og baklykter.. Huff.. EDIT: Denne har jeg bestilt http://www.ebay.com/itm/320787391835?ss ... 1497.l2649
316 Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Den der er jo heeeelt lik den jeg har kjøpt til E30'n min! Vi har samme smak Sånn det skal være! Cleant og vakkert! Hehehehe! Ebay er livsfarlig...! Men artig!
Julianv Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 Hahaha, tidig! Føler meg jo nesten som en copy-cat her jeg sitter Lurer på en frontleppe og, i samme stil. Er jo så latterlig billig på ebay.. Hvorfor jeg aldri har handlet der før aner jeg ikke, da jeg har hatt konto der lenge, samt en paypal-konto
316 Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Haha! Det går bra...! Har tenkt på det samme selv, men det er stort sett is-lepper som bare passer til facelift som jeg kommer over på ebay. Det er FOR billig, for du blir bare sittende å se etter ting du ikke trenger...!
Julianv Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 Indeed.. Det er så mye jeg ikke visste jeg ville ha.. Det jeg fant var noe halv-universale greier som heldivis ikke bygget mer en kanskje 3-4cm ned og litt framover. Får gå i sparemodus til neste lønning nå Har ordnet meg senkesett, 60/20 med bilsteindempere bak nå. Venter bare på penger i grunn, så er det på vei. Gruer meg litt til å bytte forann på denne, da jeg ALDRI har vært borti dette systemet der demper er festet med en mutter nede og oppe, og ikke er en del av selve fjærbeinet på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå