boost Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Selger min m3 til redusert pris. . Mykje påkostet. nylig vore på service.24500km til neste service km.stand idag er 126tusen. selges med orginale 19" felger 2 nye dekk framme. kan selges uten panser, carbon deler. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30481185" onclick="window.open(this.href);return false; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 open for seriøse bud. kan ta innbytte i bmw kom med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 bilen er i skien av bror min i nokon veker. litt lettere for di som bur nærmere der enn her i sogn & fjordane:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 lite med respons syns eg.. er den so stygg eller?? kan bygge den om til kjedlig orginal å om nokon heller vil det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 kom gjerne med bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Kan ta innbytte i e46 stv 320 å oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Hva er prisen nå? Ser liknende biler med SMG ikke blir solgt for 360k... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Ja det veit eg at det e få som ha råd til sånn bil her inne;) takker du. Ska legge den ut igjen i mars. Da må di ha gått veldig langt eller er noen feil på di bilene, å min er ikkje som andre kansje positivt eller negativt. Er fleire som ha tenkt på bilen so eg ska vel legge den ut for 440-445. Er ikkje so mangen som har bilene sine so lenge, har hatt min i strax 4 år. Å den er fint behandlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 boost skrev: Ja det veit eg at det e få som ha råd til sånn bil her inne;) takker du. Ska legge den ut igjen i mars. Da må di ha gått veldig langt eller er noen feil på di bilene, å min er ikkje som andre kansje positivt eller negativt. Er fleire som ha tenkt på bilen so eg ska vel legge den ut for 440-445. Er ikkje so mangen som har bilene sine so lenge, har hatt min i strax 4 år. Å den er fint behandlet. Det er vel ikke så mye feil med denne foruten farge på interiøret? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31957650 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Det er nok sant, der har du ein bil som har bytta hender minst 2-3 ganger på få år. For eg kjenner ho som eigde den for 3 år sia. Men eg ska ikkje krangle. Dette er salgs tråden min. Ikkje diskusjon om andre sine priser eller stand. Du er hjertelig velkommen til å sjå på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Den bilen i eks der mangler navi og har drit stygt interiør, din er finere boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Takker jonr:). Såg den mangler litt av det min har;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg