kevin1982 Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Er det noen som vet hvor de selger Vertini felger, som vi også har rabatt mellom bimmer/bmwccn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Dekk1.no og Blankbil.no selger Vertini, om de har no avtale med bmwccn aner jeg ikke. Blankbil har en bruker her på forumet som du sikkert kan sende en pm til (sjekk denne tråden hans; viewtopic.php?f=59&t=150252) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 tenk deg om før du handler Vertini, har sett altfor mange som har fått "stygge" felger. Blandt annet mine egne, klarlakken som er på alu eikene "slipper" slik at felgene ser møllspiste ut- Veldig tragisk, siden Vertini hjulene er sinnsykt pene når de er "hele" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 tenk deg om før du handler Vertini, har sett altfor mange som har fått "stygge" felger.Blandt annet mine egne, klarlakken som er på alu eikene "slipper" slik at felgene ser møllspiste ut- Veldig tragisk, siden Vertini hjulene er sinnsykt pene når de er "hele" Takk for tipset. vil ikke ha noen fleger fra GS heller. veldig mange som klager på klar lakken og fargen der også. jeg er på jakt etter concave felger. noen tips og råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Googlet litt på erfaringer om Vertini selv igår, synes Vertini Magic ser veldig bra ut. Dessverre så er klarlakk flassing tilfelle der helt korrekt. Har vurdert Zito (WP111 er konkave nok hvis bredden bra) felger dog, har foreløpig ikke funnet noen negativ omtale av de. Annet enn at dette er helt medium range felger som verken er bra eller dårlig. Er et par bilder av Zito WP111 her: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=199106 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Jeg har vertini magic, se min signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Jeg har vertini magic, se min signatur Jeg har Zito sjøl. men det er BEL AIR. men tenke å kvitte meg med det. ikke noe skadde på de. og ikke hatt noe ploblemer med dem. jeg vil bare bytte fra kant felg til Concave felger. skal gå inn å se på på zita. skal forsatt ha 235/35-19 forand og 265/30-19 bak =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå