Gå til innhold

kan stenges

Toastjern
 Share

Anbefalte innlegg

Som topic sier: ønsker en vinterbil til vinteren kommer.

Bilen må ha bakhjulstrekk og bakhjulstrekk ONLY! e30 325ix o.l. kan være interessant men de blir fort dyre..

Mye som jeg kunne tenke meg, E30/E36/E34.. Volvo, Mercedes og Ford.. Stort sett alt med bakhjulstrekk og mer enn 100 hester er interessant !

Jeg holder til på Lunner, 1 time nord for Oslo, 1 time sør for Gjøvik. så bilen burde ikke være så veldig langt unna Oslo eller Gjøvik.

Årsavgift må være betalt, samt EU-godkjent fram til våren engang, April/Mai. Motor/drivverk/diff bør være i god stand. Interiør/eksteriør er det ikke så farlig med.

Pris: maks 10000 Norske kroner ;P

Send PM eller ta det her i tråden. Svarer ikke folk som ikke har bilder av bilen, skaff det også kan du ta kontakt.

Mvh. Mads Klevengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

har en e36 318 automat, hvis du vil ha litt stil over det:) m-tech leppe lyst sotet helt fram til frontrute, dette er orntli gjort. bra piggdekk, HELLA lykter med angeleyes og xenon som er lovlig. i bra stand men trenger eu, har ordnet de fleste feilene,, deriblant totaloverhalet motor til x antall tusen kr... trenger kun et par foringer, men de kan jeg kanskje skaffe,

fullt kjørbar!og god og kjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har en e34 520i touring 1993 modell. Gått 275000. Er i helt ok stand. Sølv metallic. Nye sommerdekk og greie vinterdekk. Din for 15000. Hadde håpet og få litt mer, men 15000 er greit hvis du kan bestemme deg fort.

Mitt telefonnummer er 97533676, og jeg holder til på tyristrand rett utenfor hønefoss.

ldpdb6am5put66ok5f58.jpg

aqp8b9i832odswrc0bgg.jpg

oymxhtt3wshe6gmxpgm7.jpg

fpsbl1lgba2wki60ewcc.jpgxku6wxpcu8cg200jgtvc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, så grei ut.. Åssen interiør er det i den? Er fortsatt litt mye for en 316 synes jeg da men.. : p

Om du sikta til min, så er det litt slitt grått stoff interiør

Bilen er eu ut juni 2012. Motor byttes før salg om ikke annet avtales. (den i bilen nå går ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...