Vrangsinn Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Hei, skal bygge eksosanlegg til stasjonsvogna, men blir ikke klok på hva jeg skal bruke av dimensjoner etc på anlegget, samt X og H rør.. Noen som har gode peilepinner på dette? Blir 2x 2,5" passelig? Og hvilke potter kan jeg bruke for ikke å få for høy og stressende lyd, men vil høre V8´ern selvfølgelig Har lyst til å bygge headers også, her har jeg funnet noe info, men dette gjelder kun amerikanske V8´ere med større motorvolum enn denne... Håper noen kan hjelpe meg her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 jeg hadde 1x3" på 540iat'n min, og det ble herlig! kun kat og en liiiten potte i 2,5" =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vrangsinn Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Det ble ikke veldig høy lyd da? Skal få bilen opp på bukk og se hva jeg trenger av bend etc så blir det bygging. Ser ut til at det ikke fins noe fasitsvar på dim osv, så da prøver jeg meg frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 nå synes jo jeg disse bilene med V8 høres ut som mopeder med org eksos da, jeg liker å høre at det er V8 uten tvil... og blei overasket over hvordan lyden ble, trodde kanskje det ble for grovt... men helt passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå