SSM Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Noen som har handlet fra den sjappa, eller fått svar på mail eller telefon?? Virker ikke som de er så interessert i å ha kunder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Har handlet av de jeg. Kjempeservice. Gode priser og godt utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Skal jo liksom kjøpe et Wiechers bur da, men de tar jo f* ikke telefon eller svarer på mail....Useriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Har handlet av de, fikk også raskt svar på mail etter handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Har handlet coilovere av de, gikk greit å få kjøpt osv., men tok tre uker før jeg fikk varene. Nå har jeg en garantisak på coiloverne, og de svarer ikke på mail eller tlf for meg heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 De bestiller ofte varene fra England og har lite i Norge. Derfor tar det litt tid. Felgene mine kom fra England. Tok noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 At jeg må vente spiller ingen rolle, men det er jo ikke bra når de har inndelt telefon tid. Så tar de telefonen og legger på igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå