Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dere...

Jeg er på utkikk etter en 5-serie stasjonsvogn med firehjulstrekk og i den forbindelse har jeg fått satt meg litt inn i utstyr som fins på de forskjellige årsmodellene, har også vurdert å kjøpe ny bil. Derfor har jeg også prøvd en del av disse bilene, jeg går kun for M-sport... Det som slo meg er at m-sport setene (som er en del av m-sport pakken) er det kun et fåtall av bilene som har. De fleste har komfortseter. De har riktignok flere innstillinger, men de føles mykere, utseendemessig passer de heller ikke inn i interiørkonfigurasjonen som jeg syns er fin, nemlig alcantra delskinn med alcantra i dørene... (selvfølgelig smak og behag) Mulig det er kun meg, men etter utallige prøveturer og omvisning i de forskjellige valg av interiør falt jeg for sportssetene både av komfort, støtte, utseende (sportslig) og utseende (pent)...

Hva er deres mening, og hvorfor fins det så få av disse bilene med sportsseter?

Skrevet

Nja det er vel litt eldre folk som har hatt råd til disse bilene og foretrekker mest mulig komfort,men er enig med deg at sport stolene passer bedre,sitter minst like bra i dem.

Skrevet

Jeg synes komfortsetene er MYE bedre å sitte i enn sports setene i E6x.

Om du ikke synes de har nok sidestøtte, så er det jo mulig å pumpe opp sidestøttene i ryggen så de blir mye tightere enn sportsstolene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...