Puddingen Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Trenger det lille vindue på Passasjer siden bak.... Helst i Bergen og omeng... Trenger ganske fort... så Ta kontakt om du har eller veit om noen som kan skaffe billig..... Bmw E36..... Mobil: 9086548 Eller Pm Mvh Martin
Puddingen Skrevet September 9, 2011 Forfatter Skrevet September 9, 2011 Bilde og Pris? Blir vell dyrt og frakte den ? eller?
Eirik Viste Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Hei du. Jeg har et slikt vindu liggende fra en dør. Kan sende ruten med Kystbussen mellom Stavanger og Bergen i morgen formiddag. Da har du ruten ca 4 timer senere. Ruten vil da koste 500 kr inkl frakt og ekstra arbeid med kjøring til bussen. Da kan du ha den klar til montering i morgen. Hvis du vil ha ruten må du helst ta kontakt på Bimmers før i morgen kl 9. Etter dette på nummer 92 22 65 44. Hvis jeg får beskjed tidlig nok, kan jeg levere inn ruten på bussen som går 10.45. Da er bussen i Os kl 15.05. Hvis ruten sendes med bussen som går kl 11.45, er den i Os kl 16.35. Hilsen Eirik.
Puddingen Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 Sorry Seint svar.... Vert uten nett... Er det forseint og få ruten no eller ?
Eirik Viste Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 Hei. Fant ut at døren jeg hadde bak er i bra stand uten rust. Og beholder ruten. Ta kontakt med Alex. Ruten koster 160 kr å sende med Posten. Best å bruke en litt stor eske slik at ruten kan pakkes godt inn. Hilsen Eirik.
AlXz Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Ordner seg det Snakka med deg på pm ang sending og slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå