spruddel Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Må ta EU-kontroll på BMW'n nå, så lurte på om noen har verksteder å anbefale? Er vel samme pris overalt på EU-kontroll vel? Noen som vet om det testet kokepunkt på bremsevæsken? Vet den ikke er helt god, skal byttes i vinter når bilen er på vinterlagring. Er vel noen verksteder som er übernazi på alt, og det vil jeg helst slippe. En jeg vet om fikk først ikke godkjent bilen hos BMW på Jessheim (tror jeg det var) fordi det var 2 steinsprutmerker i frontruta, veldig små og ikke i synsfeltet, men etter mye klaging, så fikk han den godkjent. Ta gjerne kontakt på PM om du vet om noen steder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 NAF, koking av bremsevæske er ikke en del av EU Kontroll. Sier bare NAF, NAF og NAF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Samme pris alle steder? Får vel sette på vinterdekka så jeg er sikker på at jeg er innenfor. Er det noen regler på når man kan sette på vinterdekk sålenge de er piggfrie? Takk for tips Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 du kan til og med ha sommerdekk på vinter'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 anbefaler mekonomen, på bryn ved smalvollveien ikke den som brant ned, men den første mekonomen verkstedet når du kommer fra bryn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Da blir det vinterhjul på kontroll hvertfall. Ok, er de greie å ha med å gjøre? Ingen som kjenner noen som tar EU-kontroll eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Hva er det du stresser så fælt for? Bilen din går da igjennom en EU-kontroll den, Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Selvfølgelig gjør den det Men kjekt å vite om steder hvor de er flinke Kjekt å få litt jeg kan drive med i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Da kan jeg anbefale NAF, her får du være med på kontrollen og gå igjennom bilen underveis. Kontrollør forteller deg hva som burde byttes i nærmeste fremtid. Bedre blir det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Det er jo helt genialt om jeg kan være med da. Er sikkert mange innenfor bilmekaniker-yrket som også er litt "care" og ikke tar hensyn til andres ting. Skal ikke ha en mekaniker med oljete arbeidsbukse med verktøy sittende i bilen Men får høre med dem å bestille time. Takk Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Er Drop in på NAF, men er greit å få bestilt time, får bestilt på nett. Og det foregår også på kveldstid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå