Tuborgs Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Vurderer og kjøpe meg en digital design 15" som skal kunne tåle melleom 1000 og 1500Rms, jeg har en forsterker som skal kunne yte 780RMS, hvordan vil elemente takle dette? har spilt med forsterkeren på subben før, og det var relativt syke saker.. men merka etter noen timer at subben begynte å bli varm, da spilte vi for full guffe i ca 2-3timer. Burde jeg skaffe meg en større forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielen Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 DD subbene er vell dobbelt spolte, og relativt tung drevne, så får at ikke du skal tyne den stakkar forsterkeren så hadde jeg skaffet en lik forsterker og kjørt 2 forsterkere på elementet men om du spiller med "vet" så tror jeg forsterkeren skal klare det greit alene også, men skal egentli ikke ha noe og si om elementet blir varmt, når det spilles på høy volum så slår jo elementet etter så det kan ofte bli varmt, men skru heller ned om det begynner og lukte hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Takk for svar, denne skal jo brukest i en liten e30 mest sannsynlig så jeg vil ikke spille så veldig! skal jo høre musikken. Dette var en subb vi hadde en en Van, alt ristet og man såg egentlig ingenting i speilene! da jeg kan få denne for 3500-4000 er jo det bilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Hvorfor kjøpe noe større enn hva du får bruk for? Får jo utrolig bra nye elementer til den prisen der. Som sikkert passer bedre til forsterkeren din. +at du får bedre lydkvalitet antagelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Ta også i betraktning at det er litt annen respons i en van kontra en tett coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Grunnen til at jeg vil kjøpe så pass stor sub i forhold til forsterker er fordi at jeg sikkert ikke kommer til og ha bilen min så alt for lenge, vurderer også å sette denne subben i huset, drømmen min er jo å bygge stort anlegg i en stor bil så får vel begynne en plass ^^.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå