torko Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 hei ønsker å kjøpe oljekjøler brakett til min 325 slik at jeg kan feste oljekjøleren på blokka!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 ingen??? haster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Hvorfor skal du feste oljekjølern på blokka? Mener du kansje filterbraketten med uttak til oljekjølern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 helt riktig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 ....du har tilfeldigvis ikke denna du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 en sånnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 jeg har en. ta kontakt på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå