Bontveit Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Har rustfrie bakluker på jobben 3950.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 komplett med vindu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 uten rute har ikke rute nå desverre, koster 2500 for rute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 til den prisen er det vel fabrikkny luke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 til den prisen er det vel fabrikkny luke? Fabrikk ny koster rundt 20000 komplett får sjekke litt priser i fantasiverden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Vel, du får ny bakluke på koed til rundt 4000.- med bmwccn rabatt (Selvfølgelig kun selve luken, resten har man jo) Du bør heller sjekke fantasiprisene dine. Dette er deres veiledende pris: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Men ja, om du leverer luke til en enda bedre pris, så kjøper jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Nå gidder ikke jeg å sammenligne originale deler med uriginale, men skal du ha en KOMPLETT bakluke original, ligger prisen på rundt 20000.- og det er ikke fantasipris, er jo mye arbeid med en slik en som koed har, og skal denne leveres på et karosseriverksted, vil det koste deg over det dobbelte for den som koed har, kontra den originale vi har som kun er uten lykter og rute... men for all del, det bestemmer jo du selv... på jobben så hadde vi venteliste på disse til 3950.- og når vi i mange tillfeller skaffer til kunde i riktig farge, så lakkering ikke trengs, har du vel spart mye penger,,,,, BESSERVISSER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bontveit Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Haha, morsom du. Tro meg jeg har sjekket opp og ned i mente hva disse koster da jeg har rust i en luke selv, som jeg må bytte ut etterhvert. Men har lakkert den opp igjen enn så lenge. Om du skaffer en komplett til 3950.- i riktig farge så er det helt klart litt penger å spare selv om man risikerer at det kommer frem fra falsen på den også. Sammenligningen med komplett luke teller jo ikke, for man kjøper jo ikke en KOMPLETT luke om man har rust i luken sin. Da flytter man jo bare over.. Og om du betaler 20k for en luke komplett med alt, så har du fortsatt betalt mer enn du strengt tatt behøver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Haha, morsom du. Tro meg jeg har sjekket opp og ned i mente hva disse koster da jeg har rust i en luke selv, som jeg må bytte ut etterhvert. Men har lakkert den opp igjen enn så lenge.Om du skaffer en komplett til 3950.- i riktig farge så er det helt klart litt penger å spare selv om man risikerer at det kommer frem fra falsen på den også. Sammenligningen med komplett luke teller jo ikke, for man kjøper jo ikke en KOMPLETT luke om man har rust i luken sin. Da flytter man jo bare over.. Og om du betaler 20k for en luke komplett med alt, så har du fortsatt betalt mer enn du strengt tatt behøver. Kverruler så mye du vil... Men vi selger i hvertfall mer enn vi kan skaffe til den prisen, Så du kan jo kjøpe hva du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå