12Anonym12 Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Hei! Har litt problemer med lakken på bilen min + rutene. det er små "flekker" som sitter på både rutene og i lakken. ser ut som såpe som har tørket eller lignende. Den var slik når jeg kjøpte den, men lurer på hvordan jeg skal få bort dette? Har prøvd med vanlig vask og avfetting, men det tar ingenting. Noen som har noe forslag? For dette ser ikke veldig pent ut i virkligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Lakken må nok korrigeres / slipes med noe bra polish og roterende. Men jeg tror det er bedre for deg om du spør http://www.detailersclub.no/. Mye bra kompetanse der inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 btw! For meg ser dette ut som kvae/kliss lønnetrær slipper ved høstperioder. Det er noe jævelig dritt, ser ut som tørka såpe men sitter som pokker. Har du prøvd med clay forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Kjøpt ordentlig avfetting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heatstroke Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Ordentlig avfetting vil hjelpe hvis det er noe som bare ligger på lakken, i og med at denne tråden har kommet til tviler jeg på at det så enkelt. Tipper det er, som trådstarter nevner at det er fastbrent såpe. Det må isåfall, som Gica sier, korrigeres. Rubbing.. Det der vil ta tid og energi hvis du skal løse det selv, vil anbefale at du setter den til noen som driver med lakkbehandling til daglig/som kan det. Hvis du skal benytte ett firma, prøv å finne tilbakemeldinger på dem før du bruker dem, google firmanavn f.eks. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå