Niccowski Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Nei, men interessen er kanskje ikke helt der:)
Tronstad Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 tja en 320 vil ikke bruke 0.8 den heller, annet enn på langkjøring, men min ligger på ca 0.9 med blandet kjøring, (jeg er glad i og tråkke til litt da jeg bor på landet !) ^^ apropo 316ia så ville jeg aldri vurdert den engang, den lille motoren sliter seg jo ihjel, ihvertfall med automat, kjøp heller en 318is den er relativt pris gunstig og går billig med litt mer effekt, forbikjøring med en 316 går ikke akkurat fort..
torbfer Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Hadde 320 e46 eg og den låg på ca 0,82. Men alt etter hvordan du kjører. Men tipper du bruker ein go del bensin på 316 med automat vil jo ligge å jage heile tiden då. Hvor mye har du tenkt å bruke på bil da?
Niccowski Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Under 100 000, men hvis det dukker opp en bra bil så kan pappa være behjelpelig med mer
torbfer Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Va en kjapp tur innom finn.no og fant ett par biler: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30583642 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29868050
Niccowski Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 ja, helst, men andre går også Den første linken du skrev skal pappa ned å se på i morgen og hvis han liker den (alt er som det skal) så kjøper han den. Bare nye felger så ser den grei ut Den andre var heller ikke dårlig, og da blir det evt. den hvis den da vi har sett på den før. Hvis den andre ikke er super da Takk for all hjelp! Kommer tilbake i morgen og forteller om det ble et nytt bilkjøp )
torbfer Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Den va fin den felger å litt senk så kommer den seg Spørs om du liker stasjonsvogn er noen som ikke liker de. Eg syns dei er veldig fine. Å ikke feil me diesel heller viss du tenker på forbruke. Ja du får oppdatere i morgen
øyvind bp Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 316 med automat blir veldig tamt. Og rust i baklokket er ikke noe gøy. Du burde finne mye bra der ute for samme pris.
Niccowski Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 ble ikke noe kjøp (enda) da serviceheftet var mistet av forrige eier... og det lyst en lampe i dashbordet(muligens katalysator). Blir ringt ned til verkstedet hvor noen kvitteringer som selger hadde er fra i morgen:)
torbfer Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Du må jo ha service hefte på den??? Å viss de er katalysatoren må dei jo fikse dette før salg!. Men hadde vert litt skeptisk viss de kje følgte med service hefte :/
Niccowski Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 det hadde forrige eier "mistet" tydeligvis... Fikk melding igår kveld at en ny kunde hadde sett på bilen og da lyste den motorlampe ikke. Så nå er bilen solgt!! uflaks?
torbfer Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 hehe jepp de va uflaks.. men hadde alikavel vert skeptisk.. Alle kan "miste" de.. Ta turen og se på den svarte dieselen då ?
Niccowski Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 hehe jepp de va uflaks..men hadde alikavel vert skeptisk.. Alle kan "miste" de.. Ta turen og se på den svarte dieselen då ? Akkurat det pappa skal gjøre i morgen, ser den bra ut så blir det ny bil til meg i morgen
Niccowski Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 Da er jeg eier at den svarte bmw'en!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå