Gå til innhold

Gatebil september 2011

KingB
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skjønner =) heldigvis slipper jeg å fulge med på noe som helst utenom kjøring. hehe

kjørte 20 runder og oljekjølern var såvidt lunka da jeg kjørte inn. hehe :D

Ahhhh, det må vere himmelen :P

Eg var full i angst i og med att eg mappa bilen dagen før eg kjørte med den motoren for første gang på bane :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja også sleit eg litt med den elektriske vifta som står på radiatoren...Eit helsikke i køa på vei ut :P

Men no skal eg kappe litt og lage plass til raddissen så eg får på ei volvo 740 eller s70 vifte, nornes og lægreid kjøre med det og dei funker vist som fa**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange hjul kjørte du opp Ragnar ? Virka som bilen funka bra som bare det nå da !! ?

Masse røyk og godt driv vær gang jeg så den sorte faret, ned mot slakeren :applause:

hehe, takk Yngve !

Brukte opp alt jeg hadde av hjul på fredagen! ( 8 sett bare :S )

Så det fungerte brukbart nå ja !

Jeg justerte den ned i rompa, så jeg fikk bilen stivere og enda litt mer camber bak. Det hjalp, da orka den å dra turtall i sladd på 3 gir, også på fullt rattutslag :P

(gasspedalen var også fucked, typisk e30 at feste til den har rusta istykker. Så i starten fikk jeg ikke gitt full gass, men fiksa dette også).

Ellers må jeg si din E46en din og er en glede å se på, med myyye røyk. Virkelig en tøff bil, den er virkelig med på å løfte opp BMW som et merke som kan brukes i drifting, særlig siden E46 er sjeldent å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...