Morty999 Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 skjønner =) heldigvis slipper jeg å fulge med på noe som helst utenom kjøring. hehe kjørte 20 runder og oljekjølern var såvidt lunka da jeg kjørte inn. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Skal få tatt no bilder neste sesong jeg Foss hvis jeg får sitta på en tur til da? Hehe Velkommen skal du være igjen Kim! Jeg fikk til noen svinger bra, men det skal mer kjøretrening til merker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 skjønner =) heldigvis slipper jeg å fulge med på noe som helst utenom kjøring. hehekjørte 20 runder og oljekjølern var såvidt lunka da jeg kjørte inn. hehe Ahhhh, det må vere himmelen Eg var full i angst i og med att eg mappa bilen dagen før eg kjørte med den motoren for første gang på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 hehe digg å ha det sånn ja skjønner att du følger med litt da ja. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Ja også sleit eg litt med den elektriske vifta som står på radiatoren...Eit helsikke i køa på vei ut Men no skal eg kappe litt og lage plass til raddissen så eg får på ei volvo 740 eller s70 vifte, nornes og lægreid kjøre med det og dei funker vist som fa** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Hvor mange hjul kjørte du opp Ragnar ? Virka som bilen funka bra som bare det nå da !! ? Masse røyk og godt driv vær gang jeg så den sorte faret, ned mot slakeren hehe, takk Yngve ! Brukte opp alt jeg hadde av hjul på fredagen! ( 8 sett bare :S ) Så det fungerte brukbart nå ja ! Jeg justerte den ned i rompa, så jeg fikk bilen stivere og enda litt mer camber bak. Det hjalp, da orka den å dra turtall i sladd på 3 gir, også på fullt rattutslag (gasspedalen var også fucked, typisk e30 at feste til den har rusta istykker. Så i starten fikk jeg ikke gitt full gass, men fiksa dette også). Ellers må jeg si din E46en din og er en glede å se på, med myyye røyk. Virkelig en tøff bil, den er virkelig med på å løfte opp BMW som et merke som kan brukes i drifting, særlig siden E46 er sjeldent å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Bedre seint enn aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Slenger ut de siste bildene Noen bilder har litt rar vinkel da det var mye folk i veien!!! Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå