Helleberg Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Etterlyser film og bilder av en sliten rød 2dørs E30. eit av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 her er både ein sliten rød e30, king b, kvissel me fleire Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Der er børsa til dirty og gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 vælv.no på dirty sin kappa fjører og foringer fra 88 er ikke tingen på bane. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 vælv.no på dirty sin kappa fjører og foringer fra 88 er ikke tingen på bane. hehe du snakker om ? Er faktisk powerflex i hele bakstillingen og ikke kappa fjører, men ja må ha nytt coilovers i løpet av vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 vælv.no på dirty sin kappa fjører og foringer fra 88 er ikke tingen på bane. hehe Øy, du var medlem av krengepatruljen du også, så ikke klag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 vælv.no på dirty sin kappa fjører og foringer fra 88 er ikke tingen på bane. hehe Øy, du var medlem av krengepatruljen du også, så ikke klag! Melder meg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 vælv.no på dirty sin kappa fjører og foringer fra 88 er ikke tingen på bane. hehe du snakker om ? Er faktisk powerflex i hele bakstillingen og ikke kappa fjører, men ja må ha nytt coilovers i løpet av vinteren har du bytta fjører bak? hehe var det poly bak i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 vælv.no på dirty sin kappa fjører og foringer fra 88 er ikke tingen på bane. hehe Øy, du var medlem av krengepatruljen du også, så ikke klag! klager ikke.. men min krenga ikke så ille da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 KingB i full slide på slutten av klippet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 vælv.no på dirty sin kappa fjører og foringer fra 88 er ikke tingen på bane. hehe du snakker om ? Er faktisk powerflex i hele bakstillingen og ikke kappa fjører, men ja må ha nytt coilovers i løpet av vinteren har du bytta fjører bak? hehe var det poly bak i den? er det ja i diffen og i traværsen det er koni fjører på den, ingenting er kappa. Men blir somsakt noe annet i løpet av vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Man kan jo fort bli litt oppgitt over div kjøring her da. Lurer på hvor mange som skjønner hvor sporet egentlig er i en sving..? Fikk vel 40 min på banen på lørdag, så mye rar kjøring gitt. Men så også mye bra kjøring og en hel del gromme BMW'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 nå må du huske att det ikek er alle som kjører idealsporet heller da så.. og 40 min? jeg fikk kjørt sikkert 3-4 timer på lørdag. om ikke mer, så att du fikk 40 min var bare din egen feil tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Til og med eg kjørte over 40 min på Lørdagen sjølv om eg skrudde mykje Spor kjøring er på vei ut og drifting er på vei inn, innsjå det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå