Morty999 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 jeg kjørte totalt 59 mil i helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 nå må du huske att det ikek er alle som kjører idealsporet heller da så..og 40 min? jeg fikk kjørt sikkert 3-4 timer på lørdag. om ikke mer, så att du fikk 40 min var bare din egen feil tror jeg Ja det var ikke sånn ment, fikk 40 min i en bil som ikke var min. Virket som et perfekt treff om en skulle ha mye kjøretid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Alle filmene jeg tok http://www.youtube.com/playlist?list=PL9A8C3D5D565AAD0A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Til og med eg kjørte over 40 min på Lørdagen sjølv om eg skrudde mykje Spor kjøring er på vei ut og drifting er på vei inn, innsjå det Da er det mye du ikke har fått med deg. Jeg hater sporkjøring uten vinkel Men drifting er jo sporkjøring men med vinkel/sladd. Drifting har ingenting med rånesladding på tvers ut av svingen å gjøre. Vi hadde vel 2-3 runder på 40 min vi ikke måtte stoppe opp i "rytmen" fordi en faen ikke klarer å ta svingen normalt. Mange som slenger seg laaangt ut i svingen å kommer inn mot innern UT av svingen, sakte går det å. ( spesielt de motorsvake ut på langstrekka) For all del, skjønner at folk sladder å har det gøy. Er jo det gatebil handler om, men skjønner ikke hvorfor noen absolutt må velge lengste vei rundt banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Til og med eg kjørte over 40 min på Lørdagen sjølv om eg skrudde mykje Spor kjøring er på vei ut og drifting er på vei inn, innsjå det Da er det mye du ikke har fått med deg. Jeg hater sporkjøring uten vinkel Men drifting er jo sporkjøring men med vinkel/sladd. Drifting har ingenting med rånesladding på tvers ut av svingen å gjøre. Vi hadde vel 2-3 runder på 40 min vi ikke måtte stoppe opp i "rytmen" fordi en faen ikke klarer å ta svingen normalt. Mange som slenger seg laaangt ut i svingen å kommer inn mot innern UT av svingen, sakte går det å. ( spesielt de motorsvake ut på langstrekka) For all del, skjønner at folk sladder å har det gøy. Er jo det gatebil handler om, men skjønner ikke hvorfor noen absolutt må velge lengste vei rundt banen Sånn sett er eg og einig men alle kan ikkje ha like mykje HK og like mykje kontroll, her er det vel åpent for alle og da må man rekne med slikt. Eg er ingen verdensmester, heilt sikkert mangen som irriterte seg over meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 ingen som er verdensmester.. alle liker det forskjellige, så får nok ikek gjort noe med det =) og btw, hvorfor komme raskest rundt? når det er alltid en runde til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Noen som har bilder av min sølvfarga e28 med svarte forskjermer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Alle filmene jeg tok http://www.youtube.com/playlist?list=PL9A8C3D5D565AAD0A er noen av filmene fra lørdag ?orka ikke titte igjennom alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 du er ikke på noen kim. jeg er på 2. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Hehe, ja er heldigvis alltid en runde til Nei for all del, jeg er langt fra noen verdensmester, men prøver bevist å ikke kjøre feil spor. Det jeg er mest imponert over er egentlig at det faktisk ikke er flere som treffer hverandre utpå banen, så må da være en del flinke sjåfører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Alle filmene er tatt på lørdag. Tror ikke det ble noen av din dirty Morten, har et par bilder av din også. Kommer vel etterhvert med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 jeg stod og sjekket bånd og snakket til dere som fikk svartflagg Eg blei heldigvis ikkje svartflagga værre med oss andre! hehe tok en drøy bournout i innslippet fra banen jeg på søndag, så fikk ikek lov å kjøre mer gitt, hehe noen som har bilder av det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Alle filmene er tatt på lørdag. Tror ikke det ble noen av din dirty Morten, har et par bilder av din også. Kommer vel etterhvert med de bare å legge ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 jeg stod og sjekket bånd og snakket til dere som fikk svartflagg Eg blei heldigvis ikkje svartflagga værre med oss andre! hehe tok en drøy bournout i innslippet fra banen jeg på søndag, så fikk ikek lov å kjøre mer gitt, hehe noen som har bilder av det ? Ble også svartflagga 2 ganger Ikke med meningen engang rakk ikke alltid å følge med på lysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Hehehe, litt svartflagging er greit det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå