klev Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Fikk tak i litt lakk av en som har hatt bilen tidligere, han jobber på lakk avd der jeg er. Men der finner de ikke lakken, (Standox) Mekonomen lokalt her fant koden, med det er 3 nyanser. Men har nok lakk til å få lakket det jeg skal nå, så må forske litt mer på hvilken nyanse jeg skal ha. Eller så for jeg ta en hellakkering til vårs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lbarstad Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Her er fra standox sin color online, den kan blandes i basislack (løsemidder) standohyd (gammel vannbase) og standoblue (ny vannbase), sannsynligvis den siste, kan jo hende systemet mangler oppdatering, men standox skal det ikke være vanskelig å finne farger i. Har selv jobbet med både standohyd og standoblue. http://cdb.sxcolor.info/no/Formula.mvc/ ... ntCode=259 Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Heldig med denne Så bra ut, clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klev Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Heldig med denne Så bra ut, clean Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klev Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Her er fra standox sin color online, den kan blandes i basislack (løsemidder) standohyd (gammel vannbase) og standoblue (ny vannbase), sannsynligvis den siste, kan jo hende systemet mangler oppdatering, men standox skal det ikke være vanskelig å finne farger i. Har selv jobbet med både standohyd og standoblue.http://cdb.sxcolor.info/no/Formula.mvc/ ... ntCode=259 Lars Fikk ikke sett på den siden jeg. Men er vel standoblue de har fått hos oss nå. I allefall helt nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klev Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Har tenkt litt på sånn gul film på lyktene, på fjern å spredere. Men tror dere det passer bilen? Evt andre ting jeg bør gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klev Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Har problem noen ganger med instrument panel som faller ut. Noen ganger er det bare borte ett halvt sekund, andre ganger kan det ta minutter. Noen som har kjennskap til sånt problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klev Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Jeg trenger nytt eksosanlegg, ruster jo fra hverandre det jeg har. Hva bør man kjøpe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klev Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Idag så syntes jeg det begynte å smelle fra ene demperen framme, åpnet panseret å såg det rant olje fra den tappen man justerer hardhet på. Den stakk litt lenger opp enn den på andre siden. Men den mente jeg var lik i begge endene, og gikk an å ta ut. Men er det noen som kan litt om justerbart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klev Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Da har visst ene bakdemperen min tatt kvelden. Så nå er jeg på jakt etter nytt justerbart. Planen er kjøre med 9-10 x 17 bak, å 8 eller noe bredde foran. Bør jeg gå får justerbart med med hardhetsjustering? Eller blir det stivt nok uten? Tenkte kanskje på Supersport Black Evolution Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klev Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Jeg vil ha vinterfelgene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Denne var fin Stiling farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klev Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Ser GS har 2 sett som er interessant for meg. Et K-Sport og ett SuperSport. Men det K-sport settet, er det tuv på det? Ser att supersport ikke er på lager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klev Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Da har jeg montert nytt K-Sport coilovers http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_info.php3?itemid=673430&type=alt Og det var IKKE så stivt som folk skal ha det til, skjønner ikke hva de mente med att det nesten var ubrukelig til normalt bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå