Gå til innhold

Klev's e36 318is

klev
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk tak i litt lakk av en som har hatt bilen tidligere, han jobber på lakk avd der jeg er. Men der finner de ikke lakken, (Standox)

Mekonomen lokalt her fant koden, med det er 3 nyanser. Men har nok lakk til å få lakket det jeg skal nå, så må forske litt mer på hvilken nyanse jeg skal ha. Eller så for jeg ta en hellakkering til vårs :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er fra standox sin color online, den kan blandes i basislack (løsemidder) standohyd (gammel vannbase) og standoblue (ny vannbase), sannsynligvis den siste, kan jo hende systemet mangler oppdatering, men standox skal det ikke være vanskelig å finne farger i. Har selv jobbet med både standohyd og standoblue.

http://cdb.sxcolor.info/no/Formula.mvc/ ... ntCode=259

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er fra standox sin color online, den kan blandes i basislack (løsemidder) standohyd (gammel vannbase) og standoblue (ny vannbase), sannsynligvis den siste, kan jo hende systemet mangler oppdatering, men standox skal det ikke være vanskelig å finne farger i. Har selv jobbet med både standohyd og standoblue.

http://cdb.sxcolor.info/no/Formula.mvc/ ... ntCode=259

Lars

Fikk ikke sett på den siden jeg. Men er vel standoblue de har fått hos oss nå. I allefall helt nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Idag så syntes jeg det begynte å smelle fra ene demperen framme, åpnet panseret å såg det rant olje fra den tappen man justerer hardhet på. Den stakk litt lenger opp enn den på andre siden. Men den mente jeg var lik i begge endene, og gikk an å ta ut.

Men er det noen som kan litt om justerbart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Da har visst ene bakdemperen min tatt kvelden. Så nå er jeg på jakt etter nytt justerbart.

Planen er kjøre med 9-10 x 17 bak, å 8 eller noe bredde foran. Bør jeg gå får justerbart med med hardhetsjustering? Eller blir det stivt nok uten? Tenkte kanskje på Supersport Black Evolution

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...