Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Flytt motor 10cm lenger bak, da får du vel plass til det originale s38 kjølesystemet. Mye bedre enn m88 systemet :) pluss at du kan ha tykk cooler foran, når du skal ladde på denne herligheten. Rå bil! :applause:

Skrevet

m88 systemet funker knall det.. sålenge du bruker hele systemet, og ikke halve ;)

har pina motorn min så mye på bane.. har aldri vært over 95 graders vanntemp.. heller ikke oljetemp..

Skrevet

Like tykke bare med andre tanker.MEN DET HAR IKKE NOE OG SI OM DU BRUKER 535 RADDIS. :D

Jeg hadde det på min og den gjekk med tuRbo og da lager den dobbelt så mye varme som din gjør. Det er noe annet som gjør det. Har du ikke flere bilder av hvordan du har lakt opp slangene?

Skrevet

må jo være noe da? siden mange har problemer med det? jeg gjorde omvendt engang, ¨satt m88 radiator på en 535.. den blei helt mongo.. kokte uansett

Skrevet
  Morty999 skrev:
må jo være noe da? siden mange har problemer med det? jeg gjorde omvendt engang, ¨satt m88 radiator på en 535.. den blei helt mongo.. kokte uansett

Jo det må jo være noe snodig. Men feilen kan nesten ikke være der da jeg kjørte slik i årevis. Var ikke noe problem og lufte den heller. E30n jeg hadde går fremdeles med m88 hus men nå med aluradiator som har like utganger som 535 radiatoren. Og det funker fremdeles.

Skrevet

nekter ikke på det jørgen.. men er også rart att det funker bra for noen og andre ikke. hehe, og er jo en grunn til att m88'n har slangene annerledes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...