Mr.Silver Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Ser da ikke dumt ut dette Ståle Kjedelig at du sliter med kjølingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Flytt motor 10cm lenger bak, da får du vel plass til det originale s38 kjølesystemet. Mye bedre enn m88 systemet pluss at du kan ha tykk cooler foran, når du skal ladde på denne herligheten. Rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Må fram med slegga på torpedoveggen da anders? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 nja, litt kapp og sveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 m88 systemet funker knall det.. sålenge du bruker hele systemet, og ikke halve har pina motorn min så mye på bane.. har aldri vært over 95 graders vanntemp.. heller ikke oljetemp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Men er m88/s38 radiatorene lik tjukke og er bare forskjellig på inn/utgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Like tykke bare med andre tanker.MEN DET HAR IKKE NOE OG SI OM DU BRUKER 535 RADDIS. Jeg hadde det på min og den gjekk med tuRbo og da lager den dobbelt så mye varme som din gjør. Det er noe annet som gjør det. Har du ikke flere bilder av hvordan du har lakt opp slangene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 må jo være noe da? siden mange har problemer med det? jeg gjorde omvendt engang, ¨satt m88 radiator på en 535.. den blei helt mongo.. kokte uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Nå var jeg snar. S38 radiatoren er litt tykkere og større. Men den passer dårlig i e30 motorrommet. Men som sagt. Det funker bra med e28 m535 radiator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 må jo være noe da? siden mange har problemer med det? jeg gjorde omvendt engang, ¨satt m88 radiator på en 535.. den blei helt mongo.. kokte uansett Jo det må jo være noe snodig. Men feilen kan nesten ikke være der da jeg kjørte slik i årevis. Var ikke noe problem og lufte den heller. E30n jeg hadde går fremdeles med m88 hus men nå med aluradiator som har like utganger som 535 radiatoren. Og det funker fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Skal få til litt bedre bilder i morgen så får dere se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 nekter ikke på det jørgen.. men er også rart att det funker bra for noen og andre ikke. hehe, og er jo en grunn til att m88'n har slangene annerledes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Rart er det ja. vet ikke grunnen til det jeg nei. Rart att det ikke virker er det ihvertfall. Selg m88 systemet til noen og kjøp ellpumpe. Da sparer du mye plass og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Det er også en mulighet ja! Er vel ikke særlig sunt å kjøre uten termostat heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 trenge rikke termostat da du har el pumpe =) da slår du bare av pumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå