Kristian Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Hvordan synes du bilen fungerer nå med s38 kontra turbomotor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Bilen var gøy med turbomotor, men kan ikke måle seg med med momentet fra bunn i m5'en... Litt lei skruing og at det aldri ville funke optimalt når det gjaldt når man først tok turen på bane! Så får håpe denne gjør susen! Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Fronten er facelift med infinity leppe ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Har du prosjekttråd Kristian? Lyst å se litt på de motorplanene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Har ikke laget noe tråd ennå, får se om jeg får gjort det iløpet av høsten. Det meste av deler er på plass. Motoren er ferdig, bare å få koblet på nira sprut å få den mappet. Kjører du med golf 1 bkf? E28 m5 termostathus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Bruker kadett c bkf faktisk, var i samme størrelse som golf. Og e28 termostathus ja. Men strever med at når jeg setter i termostat så koker den bare. Lurer nesten på om det er noe som ikke stemmer, ikke så mange veier å velge mellom hvordan man setter termostaten heller. At det rett og slett ikke blir at termostaten åpner i rett ende og bare blokkerer sirkulasjon. Virker nesten sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Rå tralle det her da, sitter nok og koser deg bak rattet i denne tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Bruker kadett c bkf faktisk, var i samme størrelse som golf. Og e28 termostathus ja. Men strever med at når jeg setter i termostat så koker den bare. Lurer nesten på om det er noe som ikke stemmer, ikke så mange veier å velge mellom hvordan man setter termostaten heller. At det rett og slett ikke blir at termostaten åpner i rett ende og bare blokkerer sirkulasjon. Virker nesten sånn. skjønner, har ikke fått bygd om kjølesystemet mitt ennå, men håper det går greit:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 aaaah.. en fryd for øyet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Saaaaatan for en rå bil Edit: Hva type bur er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Tøft Ståle! trodde du hadde solgt hele bilen jeg *følger med her* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Takk takk, nei kunne ikke kvitte meg med riktig alt buret er bygd av mr jørgen aune! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Noen som har forslag til eff annlegg jeg kunne montert? E30 m3 er det ei mulighet å tilpassa? Er 3"rør nå med den største simons lyddemperen, men bygger så alt for langt ned! Er veldig problematisk på de "fine" traktorveiene våre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Noen som har forslag til eff annlegg jeg kunne montert? E30 m3 er det ei mulighet å tilpassa? Er 3"rør nå med den største simons lyddemperen, men bygger så alt for langt ned! Er veldig problematisk på de "fine" traktorveiene våre! Jeg har en slik 3" simons demper under bilen, med 2x2.5" inn og 1x3" ut. Har modifisert den så den er helt flat på den siden som er ned mot asfalten. Laveste punktet jeg har tror jeg er flensene fra grenrøra og til eksosen. Du kan jo lett modde et E30M3 anlegg til å passe hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå