Gå til innhold

Min E30 M5 understell oppdatering!


Stale_H
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen var gøy med turbomotor, men kan ikke måle seg med med momentet fra bunn i m5'en... Litt lei skruing og at det aldri ville funke optimalt når det gjaldt når man først tok turen på bane! Så får håpe denne gjør susen! :-) Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Fronten er facelift med infinity leppe ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kadett c bkf faktisk, var i samme størrelse som golf. Og e28 termostathus ja. Men strever med at når jeg setter i termostat så koker den bare. Lurer nesten på om det er noe som ikke stemmer, ikke så mange veier å velge mellom hvordan man setter termostaten heller. At det rett og slett ikke blir at termostaten åpner i rett ende og bare blokkerer sirkulasjon. Virker nesten sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kadett c bkf faktisk, var i samme størrelse som golf. Og e28 termostathus ja. Men strever med at når jeg setter i termostat så koker den bare. Lurer nesten på om det er noe som ikke stemmer, ikke så mange veier å velge mellom hvordan man setter termostaten heller. At det rett og slett ikke blir at termostaten åpner i rett ende og bare blokkerer sirkulasjon. Virker nesten sånn.

skjønner, har ikke fått bygd om kjølesystemet mitt ennå, men håper det går greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til eff annlegg jeg kunne montert? E30 m3 er det ei mulighet å tilpassa? Er 3"rør nå med den største simons lyddemperen, men bygger så alt for langt ned! Er veldig problematisk på de "fine" traktorveiene våre!

Jeg har en slik 3" simons demper under bilen, med 2x2.5" inn og 1x3" ut. Har modifisert den så den er helt flat på den siden som er ned mot asfalten. Laveste punktet jeg har tror jeg er flensene fra grenrøra og til eksosen.

Du kan jo lett modde et E30M3 anlegg til å passe hvis du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...