Stale_H Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Ja skal ta og prøve å gjøre det med simonspotta jeg å. Noen anlegg til m3 det er grei lyd i du som har hatt s14 motor å anbefale da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m335 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 sjukt råååå bil!! eg hadde supersprint på min e30 med 286 hk m5 motoren. det tok alt som hetter lyd det var e30 m3 anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Ja skal ta og prøve å gjøre det med simonspotta jeg å. Noen anlegg til m3 det er grei lyd i du som har hatt s14 motor å anbefale da? Köhler sitt gir ganske bra lyd, men det er jo veldig dyrt igjen. Tror nok jeg hadde satser på å lage noe selv, det er mye å velge i bare man leiter litt. Man får jo ganske store (og tunge) bak potter som det går an å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Kul E30 Og jeg savner sånn den S38 motoren hver gang jeg ser den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 med m88 termostathuset så tror jeg du må ha radiator som e28 M5 ha.. den er overholde ikke lik som en 535.. den har inløpene forskjelling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Ja det kan du si meg du Morten, for stemmer overhodet ikke slik det er nå hvertfall, han kompisen din som vatn snakka om med rød touring, hvilket kjølesystem kjører han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Kul E30 Og jeg savner sånn den S38 motoren hver gang jeg ser den... Takk du, ikke så aller værst den m3n din heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Her er et bilde hvordan termostathuset står nå med s38 radiatoren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Ja det kan du si meg du Morten, for stemmer overhodet ikke slik det er nå hvertfall, han kompisen din som vatn snakka om med rød touring, hvilket kjølesystem kjører han? han kjører med org 3,8 termostat og vannrør foran ... samt e34 m5 radiator.. di fleste med m88 termostathus slitr med koking.. på m88 motor har du slangen som er på eksos siden helt øverst på radiatoren, og den på insugssiden midt på radiatoren. kan ta ett bildet av det i bilen min så du kan få se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 fant ett par bilder som kanskje kan hjelpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Se der ja, hmm, må jo være at det rett og slett blir for lite sirkulasjon til meg da! Er m88 radiatoren tykkere? Ser temmelig lik ut, kanskje det er å skaffe en slik som du har som skal til da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Jeg kjørte med 535 radiator på min med m88 hus. Så de skal gå an å få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Er den tykkere enn s38? Jævli trangt til meg, må vel customisere fronten litt om jeg skal frigjøre litt plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå