perm51d25 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 motor å gir solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Magne Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Jeg gir deg 1000kr for Vifte motoren som sitter i den vis det er en Bosch Delenr. 0130111011 eg ligger sjuke akkurat no, men ska få sjekka da i løpet av veko viss du ha tid å vente litt?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Magne Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 motor å gir solgt? nei, bilen står heil me motor, gir å alt.. sku eigentli selga bilen heil, men dei fleste trur eg bur i førde i sogn. men bur i førde i hordaland:). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perm51d25 Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 okei,skjønner pris på komplett motor med ledningsnett og hjerne ? eventuelt hele bilen med motor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Magne Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 okei,skjønner pris på komplett motor med ledningsnett og hjerne ? eventuelt hele bilen med motor ? Du ska få heile bilen for 5000 uten felgene:).. men som sakt so har den ein oljelekasje me registeret. derfor eg selger den for eg har ikkje plass å stå å skru på den so blei for dyrt å senda den på verksted. men skrur du sjøl so er da billigt å fiksa. dei på bavaria i haugesund sa dei rekna me da va ein pakning so er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå