Dirty Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 uansett blir det to vitt forskjellige ting på en bruksbil og banebil. kunne vært egene heat for lisensbiler, for er ganske mange bimmere som er banerigga nå! sånn som det var når kim leide banen riktig kunne hatt 2 heat 1 med skilter 1 med licensbiler problemet er løst og alle blir fornøyde og det kommer myer mer folk og ikke minst show. Men BMWCCN er jo litt gubbe, og de aksepterer ikke drifting på treffene sine vel? Vi betaler Rudskogen det vi leier etter. Ved Drifting må man punge ut dobbelt så mye cash, fordi det koster flesk å leie siden det tærer på asfalten. Da må vi ha MYE høyere kjørepris og da gidder ikke folk. Aldri hørt om, har leid banen 3 ganger og samme om vi drifter eller kjører spor. må være nye regler etter nyttår da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Uansett, du får heller reise på Gatebil om det er så vanskelig End of story. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Om vi skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 regna vel med det joachim... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Noen som er grinete i dag ? Morsomt om du leier i år og, dicky! Det blir jeg med på hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Noen som er grinete i dag ? Morsomt om du leier i år og, dicky! Det blir jeg med på hvertfall ingen av dere er vel verdt å være grinat på vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Du som spammer tråden med sånn søndagsturer, Men hadde jeg ikke vært 5-6 timer vekke fra rudskogen hadde jeg nok tatt turen med stasjonsvogna. men ja er nok av spinnetreff i løpet av sesongen, så vi skal vel ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Det håper jeg da ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Noen som er grinete i dag ? Morsomt om du leier i år og, dicky! Det blir jeg med på hvertfall skal prøve på det, men blir nok litt strengere regler jeg fikk en saftig "bot" i fjor Heldigvis kom det så mange at det forsatt var grønne tall på kontoen etter alt var betalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Det er litt nye regler iår, vet ikke om det ligger på nett, men det står iallefall om dette i kontrakten som blir gitt ut til leietakere. Det er forøvrig E30meet som har leid banen 28juli, og Bmwccn som arrangerer sammen med dem, Men dette er en ren kjøredag. 28 juli er forøvrig en lørdag. så her blir det kjøring fra tidlig morgen til langt på kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Uff da..! Godt du ikke gikk i minus! Følger med Edit: Noen som veit hva de nye reglene innebærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Det er litt nye regler iår, vet ikke om det ligger på nett, men det står iallefall om dette i kontrakten som blir gitt ut til leietakere. Det er forøvrig E30meet som har leid banen 28juli, og Bmwccn som arrangerer sammen med dem, Men dette er en ren kjøredag. 28 juli er forøvrig en lørdag. så her blir det kjøring fra tidlig morgen til langt på kveld. ah sånn det er ja nei får holde med e30meet treffet, satser på alt klaffer og kommer meg på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå