Dirty Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Detta hørtes interesant ut, er det noen påmeldingsfrist? Skulle ha fått ordna en fusk før jeg kan si 100% at jeg kommer. Kan lisensierte biler kjøre er det mulig jeg får med en kompis også. de kan kjøre ja. Vi har ikke satt noe frist, men kommer til å sette en frist, ellers drøyer alle så med å betale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 NY info på facebooken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Blir dette noe av? Dersom det blir arrangert, er det evnt mulig å betale ved oppmøte da jeg er usikker på om jeg har tid og penger før et par dager før kjøringa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan S Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Jeg lurer på det samme, jeg vil ikke forhåndsbetale da jeg må se an føret så sent på året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 det er såklart mulig å møte opp på dagen,Men hele greia går jo på at vi må være nok folk og da må folk betale inn, jeg gidder ikke legge ut 30 tusen og så kommer det 5 stk å kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Selvfølgelig, men hvor mange har betalt til nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Da var bilen min klar, henter den i helgen... må bare se om jeg rekker å fikse meg hjelm i tide, så er jeg game! Litt nærmere endelig ja med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 er endel som har betalt inn men mangler 10 biler Hehe en hjelm får du nå alltids lånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hehe, mulig det... skal se hva jeg får til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 OK, får håpe det blir og at det løser seg for meg! Snusfenrik: Godkjent hjelm får du på biltema til 599,-, ser ikke så gæærn ut heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Bare hive seg med, er jo bare for gøy fint å trene litt før 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudy Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Har lyst. Kanskje jeg og poden kommer med hver vår bil. (Hvis dere slipper inn en Subaru da). Værmeldinga er avgjørende for meg. Liker ikke våt bane... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 alle kan kjøre Men mangler endel påmeldinger så vet ikke om det blir noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Hvor mange er bekreftet så langt? Man får igjen penger om man betaler inn og det ikke blir noe? Var -1 grad idag tidlig her i Sarpsborg, men det kom seg jo fort utover dagen når sola kom skikkelig opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Ser ut til at jeg stårover og parkerer før dette:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå