Gå til innhold

Banekjøring på Rudskogen Lørdag 05.11.11

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan bil kjørte du forresten?:)

Jeg kjørte en rød 200sx s14 med skilt :)

De to første heatene kjørte jeg med 17" med for lite luft så den var ikke så villig i tredje gir som jeg hadde håpet, men når jeg fikk på noen ordentlig "gode kvalitetsdekk" av merket Landsail på 18" så var den mere enn villig på tredje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det var deg det ja :) kan ikke huske du var i sandkassa jeg, var så mye som skjedde i dag :) men håper alle som var ute på banen og kjørte syntes det var morro, var hvertfall morro og stå og se på alt som skjedde :) og bare fremgangen til mange, det var ekstremt morro!

Du skulle spurt så kunne du blitt med meg ei runde på max attack;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ingen som ville bytte med meg i tårnet, prøvde noen ganger og få de i depoet til og finne en utbytter men ingen ville.. så da ble jeg sittende i det tårnet hele dagen! skal si deg jeg ble sliten i hodet, måtte følge med på alle svingene rundt banen hele tiden og helst overalt på engang.. så var greit sliten i hodet etterpå :) skulle vært to stykker der, pluss ble litt kjedelig mot slutten, men kjøringen deres gjorde alt bare helt bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var greia med bilen din Lørdag da Kim? Så du sto langs banen noen ganger! :)

047tc.th.jpg

først røk en kjøleslange

så gikk topp pakningen regner jeg med, arp boltene hadde tydlgivs strekt seg noe jævli.

alle på innsugsiden var nesten løse :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...