Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvordan bil kjørte du forresten?:)

Jeg kjørte en rød 200sx s14 med skilt :)

De to første heatene kjørte jeg med 17" med for lite luft så den var ikke så villig i tredje gir som jeg hadde håpet, men når jeg fikk på noen ordentlig "gode kvalitetsdekk" av merket Landsail på 18" så var den mere enn villig på tredje :D

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

det var deg det ja :) kan ikke huske du var i sandkassa jeg, var så mye som skjedde i dag :) men håper alle som var ute på banen og kjørte syntes det var morro, var hvertfall morro og stå og se på alt som skjedde :) og bare fremgangen til mange, det var ekstremt morro!

Skrevet
det var deg det ja :) kan ikke huske du var i sandkassa jeg, var så mye som skjedde i dag :) men håper alle som var ute på banen og kjørte syntes det var morro, var hvertfall morro og stå og se på alt som skjedde :) og bare fremgangen til mange, det var ekstremt morro!

Du skulle spurt så kunne du blitt med meg ei runde på max attack;)

Skrevet

det var ingen som ville bytte med meg i tårnet, prøvde noen ganger og få de i depoet til og finne en utbytter men ingen ville.. så da ble jeg sittende i det tårnet hele dagen! skal si deg jeg ble sliten i hodet, måtte følge med på alle svingene rundt banen hele tiden og helst overalt på engang.. så var greit sliten i hodet etterpå :) skulle vært to stykker der, pluss ble litt kjedelig mot slutten, men kjøringen deres gjorde alt bare helt bra!

Skrevet

Veldig mye bra kjøring, og veldig bra dag! :) Sinnsykt morro når vi får så mye kjøretid da! :) Vi kom med buss, en vinrød cosworth, sort e30 turbo og en hvit/sort 200sx s14/s15 med norgeflagg osv! :) Mye bedre dette en gatebil asså! :)

Skrevet
Hva var greia med bilen din Lørdag da Kim? Så du sto langs banen noen ganger! :)

047tc.th.jpg

først røk en kjøleslange

så gikk topp pakningen regner jeg med, arp boltene hadde tydlgivs strekt seg noe jævli.

alle på innsugsiden var nesten løse :applause:

Skrevet

Aah stemmer.. Kjedelig da, men får vel orden på det igjen! : )

Pakningen på 200'en begynte å takke litt for seg den også så begynte å bruke litt vann. Så da kjørte vi den rett på hengeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...