Dirty Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Jupp, ser ikke mørkt på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Noen planer om å gjenta dette nå på vårparten? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Noen planer om å gjenta dette nå på vårparten? =) +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Husk at BMWCCN arrangerer nytt banetreff på Rudskogen 28. Juli!!! (Facebookevent: https://www.facebook.com/events/321394061250451/) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 blir nok ikke før høsten slutten av sesongen da koster det bare en brøkdel av prisen å leie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 blir nok ikke før høsten slutten av sesongenda koster det bare en brøkdel av prisen å leie er 28. juli... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 blir nok ikke før høsten slutten av sesongenda koster det bare en brøkdel av prisen å leie er 28. juli... Tenkte på når jeg skal leie banen igjen. Den 28 juli er ikke noe jeg kan ha glede av må jo ha bil med skilt, og hvem har det på en banebil. tåpelige greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 blir nok ikke før høsten slutten av sesongenda koster det bare en brøkdel av prisen å leie er 28. juli... Tenkte på når jeg skal leie banen igjen. Den 28 juli er ikke noe jeg kan ha glede av må jo ha bil med skilt, og hvem har det på en banebil. tåpelige greier Ok. Hvem trenger banebil når man har bruksbil som går fææært? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 quote="bmwgrace"] blir nok ikke før høsten slutten av sesongenda koster det bare en brøkdel av prisen å leie er 28. juli... Tenkte på når jeg skal leie banen igjen. Den 28 juli er ikke noe jeg kan ha glede av må jo ha bil med skilt, og hvem har det på en banebil. tåpelige greier Ok. Hvem trenger banebil når man har bruksbil som går fææært? 320cd ? Neida har da en annen e30 med skilter og turbo men skal jeg først reise på bane er det banebilen som skal piskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Er Stage II på den da, så kjører fra en god del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Er Stage II på den da, så kjører fra en god del Hehe joda er jo fin baneracer, men litt forskjell fra den og en banebil som er satt opp til drifting for eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 uansett blir det to vitt forskjellige ting på en bruksbil og banebil. kunne vært egene heat for lisensbiler, for er ganske mange bimmere som er banerigga nå! sånn som det var når kim leide banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 uansett blir det to vitt forskjellige ting på en bruksbil og banebil. kunne vært egene heat for lisensbiler, for er ganske mange bimmere som er banerigga nå! sånn som det var når kim leide banen riktig kunne hatt 2 heat 1 med skilter 1 med licensbiler problemet er løst og alle blir fornøyde og det kommer myer mer folk og ikke minst show. Men BMWCCN er jo litt gubbe, og de aksepterer ikke drifting på treffene sine vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Er Stage II på den da, så kjører fra en god del Hehe joda er jo fin baneracer, men litt forskjell fra den og en banebil som er satt opp til drifting for eks Så er ikke dette et skrensetreff haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 uansett blir det to vitt forskjellige ting på en bruksbil og banebil. kunne vært egene heat for lisensbiler, for er ganske mange bimmere som er banerigga nå! sånn som det var når kim leide banen riktig kunne hatt 2 heat 1 med skilter 1 med licensbiler problemet er løst og alle blir fornøyde og det kommer myer mer folk og ikke minst show. Men BMWCCN er jo litt gubbe, og de aksepterer ikke drifting på treffene sine vel? Vi betaler Rudskogen det vi leier etter. Ved Drifting må man punge ut dobbelt så mye cash, fordi det koster flesk å leie siden det tærer på asfalten. Da må vi ha MYE høyere kjørepris og da gidder ikke folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå