hanskristoffer Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 hei jeg har en bmw 520i 24ventillern e34 1991 mod i går da jeg kjørte vart plusselig lyden til disskant høytallera borte kun bass kassa som virker har sett litt og målt litt bak spiller spillern får strøm hvorfor viker dem ikke kan det være jordings feil el noe ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Er diskanten din alt annet enn basskassa? Eller bare den lille som er ved speilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskristoffer Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 jeg har 2 12" i bagasjerommet og 4 diskantene i dashbordet har funnet feilen er en av høytallern i dashbordet som er feil med noen som hvet hvordan man finner ut hvilket?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Fire diskanter på dashen? Er bare to diskanter på dashen i E34, også er det mellomtone/midbass i kickpanelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Kan være han har orginale 2.5" på dash.. Og 1" diskant i speilhuset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskristoffer Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 stemmer to i dashbbordet og to i i kickpanelet hvordan finner man ut hvilket det er?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskristoffer Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 hei alle høytallera virker nå var en feil med en kabel til høytalleren så jeg la opp en egen kabeø utenom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå