///ben Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Hei! Mistenker at hjernen i bilen min er kaputt, kan jeg bytte hjerne uten at det har noen invirkning på EWS en? Eller må jeg begynne og kødde med den og? Er det noen som har en hjeren, så bare skrirk ut!
Fekzen Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Hallå, Det är lite olika på olika årsmodell, men finns vissa av dessa som har immokoden i epromet, och dessutom har ett löst eprom. Isåfall kan du flytta över ditt eprom till den nya boxen och få det att fungera. Men om du har möjligheten att prova först utan att behöva köpa boxen, så är det smart för det är inte säkert att det funkar. Jag gjorde så på en 318i Cab -97 för ett år sen. Mvh// A.Fekzen
///ben Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Ok, takker for svar. Jeg prøvde en annen fra en 96mod, motoren sveiv, men ville ikke starte.. Det var et litt annet nummer på den, så er sikkert derfor. Skal se om jeg får lånt meg en med samme nummer, og prøve det
Ullsokk Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Jeg har fra en 95 318i. Bosch 0 261 203 661.
///ben Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Hvis det er samme nummer som på min, kan jeg få lov til å prøve den da? Det er forsovidt meg som har den blå stasjonsvogna som var oppe hos deg her forleden, broren til bergeee Sleit jo med å få starta den når vi skulle reise, er et eller annet som er helt på jorde
Ullsokk Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Åja, hei Ja, det kan du vel. Bare si ifra du.
///ben Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Det hadde vært kjempe messig. Hvis det funker, hvor mye vil du ha for den da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå