Barca Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Hei. Har m3 vader skinninteriør i bilen min. Er svart skinn. Noen som vet hva fargekoden på setene er? Og hvor jeg kan kjøpe farge? Har mistet en del farge på sideputene så skal ut med alle setene og farge dem opp kom gjerne med linker ! Takk på forhånd
todleif Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Etter det eg veit, so er svart svart. Swissvax kan skaffe det du trenger. Hugs lighterbensin
Barca Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Har hørt at Det er forskjellige fargekoder jeg? Swissvax ja.. dette de beste? Og hva er hugslighter bensin?
Tronstad Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 han snakker dialekt, fortalte deg at du må huske lighter bensin, hva du skal med det vet ikke jeg, men kanskje han kan ut dype
Barca Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 han snakker dialekt, fortalte deg at du må huske lighter bensin, hva du skal med det vet ikke jeg, men kanskje han kan ut dype Åja, hah hmm, ja kan du utdype hva du mener med det?
Mikael-B Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Lighterbensin avfetter skinnet før du skal farge. Swissvax og Dynamix Dyes er steder jeg kan anbefale å kjøpe farge. Svart er svart uansett, så det er ikke noe fargekode for det.
Barca Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Åja, ok får undersøke dette når jeg konmer hjem
Barca Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Noen som kan fortelle hva jeg akkurt trenger? Helst linker
x25Touring Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Gå på www.detailersclub.no der finner du flere tråder om det.
todleif Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Du trenger farge, lighterbensin og skinnpleiesett. Her er eit skinnpleiesett. http://www.swissvax.no/startside-mainme ... gory_id=31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå