Rayen Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Takker så mye for posetive tilbake meldinger.. Angående speilene blir det alltid en stor diskusjon av dette uansett hvilken post dersom noen tar det emne opp hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Synes speilene kler E34 godt. Kunne faktisk godt tenkt meg et sett selv. Hvordan ligger bunnpanna på S38'en? Er det som på min at det er bortimot laveste punkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Ja.. det er det så godt som laveste punktet min, jævelig skummelt rett og slett når bilen er så lav.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 SICK den røde!! Finnes det tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 SICK den røde!! Finnes det tråd? Klarer ikke å få kopiert linken på denne rare Mac maskinen. Ligger hvertfall på prosjekter, ganske langt framme. Kjenner jo også igjen brukernavnet mitt Tusen takk alle andre for hyggelige tilbakemeldinger på bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå