Gå til innhold

Hvor mye koster det og bytte toppakning på 316l?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg lurte på en ting, bilen har lekki kjøleveske og jeg sendte bilen på verksted så de kunne se over den, og de mener det er toppakninga som har gått... hvor mye vil dette komme på rundt omkring?

Skrevet

Pass på å få prisen skriftleg. Ikkje alle som er like ærlige når du skal komme og hente bilen og plutseleg er det 3-4k dyrere.

Vert ute for det sjølv med BMW Førde.

Skrevet
12000,- ?Må da finnes billiger verksteder?

Det tar 9 timer å gjøre alt skikkelig, og da får du også garanti på jobben.

Er vel ingen grunn til at ett billigere verksted skal gjøre jobben dårligere og med samme garanti? :D

Men hva vet vel jeg......

Skrevet

Ja sant, var innom verkstedet idag, og de skal bytte toppakning, oljefilter, vannpumpe og litt smått, de tenkte bilen ville være ferdig innen fredag og det kom på rundt 12-13tusen... Nødvendig utgift sikkert ouff... Skulle ønske jeg hadde verktøy til og slipe og utstyret til og skru av og på...

Skrevet

Har mange som bygger biler og jobber med biler til vanlig som kunne hjelpet, men i gjenngjeld går jeg glipp av garanti osv. setter heller vekk bilen til et verksted som jeg har gjort å får de til og gå over den, de sa jo innen fredag. og hvis ikke den er ferdig da kunne jeg låne 3serie 2011 mod mens jeg ventet:) deilig det å!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...