cmn Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 Har tidligere kjørt på Nankang SN-1 piggfritt vinter på en E30 jeg hadde, og var egentlig veldig fornøyd med de. Selvsagt ikke verdens beste dekk, men jeg var overrasket over hvor gode de var. Funket kjempebra for min del. Synes de var veldig gode i skikkelig snøføre blant annet. På "sørpeføre" var de litt ustabile, men det er vel egentlig så godt som alle dekk tror jeg
Torek Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 Ja, det er SV-2 jeg skal ha da, men sikkert noe av det samme. Har hørt mange gode ord om de dekkene, så når man ser på prisen pr. dekk i tillegg så er det absolutt verdt å prøve
Bimmerfører Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 1. har handlet en del dekksett av dekkonline, og aldri fått noen gamle dekk. 2. hvorfor er det så viktig for deg å både sende inn klage fordi du viste noe ang merkingen på dekkene, som denne selgeren i følge deg ikke viste, i tillegg til at du også måtte fortelle dette her på nettet. 3. Hva med å heller bruke den tiden på å google litt om de dekkene du ønsker, finne noen tester osv, før du bestemmer deg for å kjøpe de dekkene og da selvfølgelig kjøpe de der du ønsker. 4. Hva ønsket du å oppnå eller forventer du med mailen din og dette innlegget? 5. Dekkonline SELGER billige dekk ONLINE, de linker ut tester osv av de forskjellige dekkene de selger i tillegg til at de informerer om hva alle koder osv på dekkene betyr, så i dagens internetbaserte søkemulighet og all den informasjonen man kan finne på nett, behøver man vel ikke å være en "professor" på dekk for å kunne sitte på kundesentert til feks dekkonline hvor sikkert over 90% av salget foregår online.
Larsemann82 Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 Noen våknet med mannsen i dag skjønner jeg... Hvis du har problemer med tråden får du ta kontakt med en moderator. Men kan jo kaste bort litt tid på deg læll: 1. Har ikke sagt de selger gamle dekk. 2. La ut tråden for morro skyld som jeg skrev tidligere. 3. Har selvfølgelig gjort det, men jeg er ikke altvitende om dekk, så jeg synes det kan være greit å ringe. Hvis de ikke vil snakke med kundene sine kunne de ha informert om det på hjemmesiden. 4. Ikke noe spesielt. Er vel ikke alle trådene her inne som er like "viktige" 5. Enig. Men de burde vel vite noe om hastighetsindeksen på de forskjellige dekkene selger?
Wacman Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 Enig at en selger på telefon bør i det minste vite hva hastighetskodene på dekk er/betyr,samt forskjellene på dem,men ellers må jeg si dette er en skrekkelig ubrukelig tråd.
E28 TURBO Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 Litt enig og uenig med deg her Larsemann. Er mange butikker som er blitt sånn at du må vite selv hva du skal ha og hvorfor hva det skal koste osv. Ala bauhouse byggmax m fler. Men du kan og gå på den lokale dekkmann butikken og spørre og grave og få gode svar. Sånne butikker som selger billig kan gjøre det nettopp for de er nærmest en ren grosist, skal du ha god service må du betale for det. Men enig i at han burde vite dette, men når han ikke vet det må du nesten bare ta dette til ettertanke og handle hos andre senere. Tror jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå