Klovny Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Hallo, har nettopp kjøpt meg en 3 serie der begge subene under setene var sprengt! Så det jeg lurte på då var om noen hadde erfaring med å bytte disse til noen uorginale, ettersom Jæger sku ha 4200 for 2stk nye. Og da tenker jeg å bruke cd spilleren som forsterker videre. Takk på forhånd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klovny Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Evt om noen som har noen orginale elementer de vil selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Earthquake sine SWS subwoofere er det mange som har gode erfaringer med. Er vel SWS-8 som passer nedi der, men mulig jeg tar feil da... http://www.earthquakesound.com/sws.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=134066 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klovny Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Takker for svar. Men har lest litt å slik jeg har forstått det må du ha forsterker på de elementene, hadde håpet og slippe det. Er vel 6.5 toms som er orginalt, så da er spm. Kan man bruke sws 6.5 med eksisterende forsterker( cd spilleren) ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Ser ikke for meg at det er nok kraft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klovny Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Har bestilt orginalt no på GS. Då vet jeg no at det virker Men takk for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Hadde hatt orginale til salges om en mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaa Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Har byttet mine originale ut med SWS-8, og er virkelig fornøyd.. Har også originalelementer til salgs, hvis noen vil kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Blaa: bruker du orginal forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå