Kristian Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 Du står jo på! Blir en aldri så liten høydare na bilen her i år!
freddalur Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Har god hjelp fra en kammerat også takk for fine kommentarer
stensheim Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 nå har jeg sett igjennom tråden din, fyttigrisen for en pen bil da denne går vel sykt bra tenker jeg!
freddalur Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Takk for fine kommentarer Den går ikke så værst, men håper på litt mer guffe iår da
stensheim Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 hehe, ja jeg kjenner til den der, det blir aldri nok!
Joachim_M5 Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Det er desverre sånn ja.... Kjenne t problemet... når i hadde na motorn og i og Trond Rune tømte det meste av 6.giret, så kikka i på'n Trond etter i slapp gassen og sa " det e litt stygt å sæ d, men i kunne faktisk tenkt me litt mær fres på dei siste gira..." Trond rista på hauet og mænte i va tullin....
HypeTraxX Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 *Mær fres, hehe ler godt! Jeg gleder meg til å se denne IRL! Ikke så ofte jeg har sett eller hørt M30 maskineri annet enn på Youtube Og denne er jo en frisk liten snik
freddalur Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Kommer på Våler og E30 meet med denne ivertfall
freddalur Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Ble nytt sentrerings verktøy for 35mm clutch igår
Joachim_M5 Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Den der kan du ta mæ d hit neste gong du kjem, så i fer skru fast clutchen min på svinghjulet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå