E28 TURBO Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 Heftig! Hva er natruimkjøling på ventiler for no??
m20b25turbo Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 Ola får låne verkstedet/løftebukken min mens at jeg er i Spania og slapper av på stranden Heftig! Hva er natruimkjøling på ventiler for no?? De inneholder natrium, når ventilen oppnår en vis temperatur så blir natriumet flytende så varmen blir fordelt jevnt i hele ventilen. Dette blir bra Ola:)
freddalur Skrevet September 17, 2011 Forfatter Skrevet September 17, 2011 Da har det begynnt å skje ting her, begynnte igår kveld med å demontere motor,girkasse, mellomaksling, eksos, diff, kjølesystem og bensinsystem som skulle være med motoren ved salg. Så igår kveld for motoren og den nye eieren er vell allerede igang med å montere den i ny bil Her har motoren kommet ut, ikke like lett som m30 motoren for å si det sånn... noe som mangler her... Så nå er det bare resten, hehe
Tiseth! Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Ser veldig bra ut, gleder meg til resultat!
freddalur Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Her går det framover og nå er det vell ingenting igjen av gammelbilen.. er noen lykter og en fanger om noen er intrissert, hehe Artig å betale såppas for en bil som skal være rustfri...... Bra det blir karosseribytte Kanal Kanal Førergulv førergulv Rundt ruta... Da er det bare å levere gammel karosseriet og få inn det nye, og begynne på det som virkelig blir jobb
Gjest Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Er iallefall typiske plasser det setter seg rust på en E30 det der Tøft prosjekt forresten, her må det følges med!
freddalur Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2011 Kan si jeg/vi er lei av rust ja, både pussing å sveising Har gjort litt i det siste, begynnt på det nye karosseriet, tatt det meste av rust og litt div småtteri. Har ikke akkurat en garage med flislagt gulv og løftebokk, men vi gjør det beste ut av det.. Fant ut idag at jeg tror det blir sikkelig valsing istedenfor glassfiber hjulbuer da dette garrantert kommer til å sprekke, og hvis et dekk skulle revne så tror jeg hjulbuen min forsvinner rimelig fort Bare å feste fronten her nå Pussa å grunna med rusteteren ifra autoproducts nor Gjort som alle andre, fjærna reservehjulbrønnen pga feste til bensinsystem og lettere å legge opp eksos Gått til innkjøp av sport skinn seter ifra tyskland, venter fortsatt på de, men handla meg noe kurrant skinn dørrtrekk for ikke så lenge siden. Fått ihus stikkakslinger fra ppf, så venter på diffen min nå så blir det å kjøre bil å bakstilling til surnadalen for en letter modifisering
freddalur Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2011 Njaa, vært lite i det siste men noe er gjort Fronten er endelig på plass Fester til raddiator er laget Tilpasset litt i karosseriet for med tanke på grenrør å turbo Og valsing er på begynnt, kjøpte valseutstyr i fra gasoline, den gikk i stykker rimelig fort så den er lettere modifisert nå kan en si Også fått i hus noen deler, k sport understell og komplett skinn intriør, venter på startec baklyktene å diffen nå så begynner vi å ha alt vi trenger.. mvh
freddalur Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Da har det skjedd en god del her, fått lakkert karosseriet og bilen har vært ned til Jørgen og Anders for litt bakstillings modifisering, camberjustering og 210 diff med sviktstål akslinger fra ppf Bilen nylakkert Fikk hjem bilen og skulle begynne å montere bakluka, da vi fikk oss nok et kjedelig syn... Fått lakkert taktrekket mitt svart også, tror dette gjør seg istedenfor den forrige forferdelige fargen......... Kjøpte meg også noen startech baklykter En Gatebli fortjener vell også et aldri så lite anlegg, kjøpte meg noen nye front og hatthylle høytalere, og lagt opp kabler til en evt liten sub og noen andre diverse monteringsbilder Har vell også funnet ut omsider at jeg bare må bite i det sure epplet nok engang å legge mtech 2 bakfanger på hylla.. Så om noen trenger en mtech 2 bakfanger med nye fester er det bare å ta kontakt.. Samme om noen har en mtech 1 bakfanger tilsalgs
OJR Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Var vel tilfeldigvis ikke denne jeg møtte på henger på skei i surnadal nå før helga?
///MoePower Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Her går det fort i svingene ser jeg! Kanskje litt fort fort, mtp takluka..
freddalur Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Var vel tilfeldigvis ikke denne jeg møtte på henger på skei i surnadal nå før helga? Stemmer nok veldig bra det ja Hehe ja det med takluka er et stort mysterium, tok jo den luka som sto fra den forrige for den var den fineste, var ikke det første som slo meg inn å prøve montere den først for å si det sånn, regnet med at det bare var 1 type takluke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå