freddalur Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Skrevet Mars 9, 2012 Komplett fanger med støtfanger? Plug and play?
tommyheimberg Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Det vill jeg ikke helt si men hmm, hva blir problemet med m-tech2 bakfangeren da?
freddalur Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Skrevet Mars 9, 2012 Helt annen hjulbue på prefacelift, annen innfestning bak. Værste er hjulbuen. Nå spørs det jo i hva man legger i å tilpasse å da, man kan jo såklart gjøre det på den enkle metoden, kappe til hjulbuen. Men jeg syns ikke det ser så vedlig bra ut skal jeg være ærlig
bmw_327i_turbo Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Komplett fanger med støtfanger? Plug and play? Kun plastn desverre.
tommyheimberg Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Helt annen hjulbue på prefacelift, annen innfestning bak. Værste er hjulbuen. Nå spørs det jo i hva man legger i å tilpasse å da, man kan jo såklart gjøre det på den enkle metoden, kappe til hjulbuen. Men jeg syns ikke det ser så vedlig bra ut skal jeg være ærlig aha, trudde de var sidepanela bak som blei mest problem eg, mn det er bakfangeren ja..
freddalur Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Skrevet Mars 11, 2012 Blir vell ikke bremsing alikavell desverre, sliter med kast i et nav, og dynapacken er vell ikke så veldig glad i det så bilen blir vell stående litt til. Ingen som har en komplett mtech 1 fanger de skal selge da?
Anders92 Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 Sleng opp noen flere bilder da.. Mye måtte du ut med for den motoren forresten?
freddalur Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 Måtte ut med 75k Venter på å finne en mtech 1 bakfanger ennda da, så jeg kan få lakkert ferdig det siste å få bilen komplett, og likens et nav.. Montert et liten sub, hehe. Plugg og olje bytte på g.. tilpasset mtech 2 sidepaneler Kanskje jeg får navet mitt til neste helg om jeg er heldig, da kan det ligge an til bremsing i nermeste framtid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå