oddis Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Da har bilen forlatt Hedmarks dype skoger og tatt turen turen over fjellet til Bergen for konstant drittvær og høylytte personer med skarre-r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 ja, så siste turen kvissel hadde i bilen på gardermoen, er så sinnsyk lyd i den, ble nesten våt i trusa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Lars har allerede vært på ny handletur ser det ut til... Presse-setup denne gangen høres det ut som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 det er såpass ja, tror det kan bli gromt gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Skal han kjøre kompressor? I hvilken bil blir det denne gang da oddis?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Vet ikke... men han har lenge snakket varmt om E46. Også sa han at han fikk et tilbud han ikke kunne si nei til... så lukter noe veldig racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Blir ikke noe effekt monster nå da sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Noen som vil kjøpe E30 S54 MED skilter da for samme sum, slik at jeg kan kjøpe denne? Har du en e30 som er godkjent med s54 eller ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 hørt noen rykter om s54 på han Sykt, han og? Da kjenner jeg fem stykker som skal bygge S54 turbo til vinters her i distriktet Har gått helt inflasjon. Og alle putter den ikke i BMW heller. S54 blir snart den nye volvo b23n for trimmere... Hoff... Jeg som trodde jeg skulle ha litt unikt motobygg i minst ett par år.. Noen om vil kjøpe s54?......................... Det du skulle gjort, var å fått tak i E92 m3 motoren, V8 !!! Og putta presse på den, som GS bilen... Det hadde vært übersykt, og unikt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Jeg tenker allerede på s65. Men vist det blir en gang så blir det selvsagt med turbo=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 bilen hans var rå! lurer på hvem som eier den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Blir ikke presse og blir E30 "M3" nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Så det blir turbo og alt for mye power? I like it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Lars har allerede vært på ny handletur ser det ut til... Presse-setup denne gangen høres det ut som.. Jeg som sendte han dette gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Om det blir turbo er man knapt begynt rent effektmessig. Han kjørte jo med husmortrykk i år, 1 bar. Knapt så motor'n blir varm... Må vel ned litt i komp skal han ha 2.2 bar sjuken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå